Skocz do zawartości

Dziwna praca tds


tomcyk2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, na wstępie zaznaczam ze czytałem całe forum, mam taki problem 30 tys temu wymiana na nową(bosch) pompy wtryskowej, poza tym 50 tys temu kapitalka silnika i wszystko działało cacy, natomiast kilka dni temu zauważyłem wyciek spod 6 wtrysku przez ostatni krucieć przelewowy(wężyk z ostatniego zaginął) i pierwsze co (dodam że auto chodziło ok) dorobilem zakończenie i zdawało się być ok, ale po przejechaniu 10 km pojawiło się jakby szarpanie( nie falowanie) szarpanie tzn coś się tłukło ale tak jakby nie palił na 1 gar ( w bardzo przypadkowych odstepach czasu), po zgaszeniu i ostygnięciu, samochód jak zimny zapala od kopa, jak zimne fajnie równiutko chodzi, natomiast z czasem zaczyna się pojawiać owo szarpanie, przegazówka i znow chwile chodzi dobrze potem znow szarpanie, auto na wysokich obrotach chodzi poprawnie , malo tego wydaje sie ze w kazdym zakresie obrotów chodzi z poprawna mocą, wiec wyjąłem wszystkie wtryski i na serwis do sprawdznie wszystkie ok 148 bar - wiec do przyjęcia , sterujący działaa poprawnie, nie świeci się żadna kontrolka, też jakoś specjalnie nie kopci, co to moze byc bo jak podreślam silnik pewny na 100%, pompa też wtryski też, dzisiaj spróbuję kupić 10 L ON verva i podpiąć bezposrednio przed filtrem paliwa i wykluczyc złą jakość paliwa, z tym ze ciekawe ile musi autko pochodzic zeby się uklad wypłukał???? jeżeli ma ktoś inne pomysły proszę o podzielenie się nimi, ja oczywiscie odpisze co było jak sobie z tym poradzae, aha czy praca silnika może miec jakis zwiazek z licznikiem a konkretnie podswietleniem zegarów(lewej połowy ) bo zauważyłem ze od jakiegos czasu lewa połowa licznika nie jest podswietlona i czasem sie zaświeca, ale mi sie wydaje ze nie ma nic wspolnego, proszę o pomoc bo już ręce opadaja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim ile masz paliwa w zbiorniku,czy są pęcherzyki powietrza w wężyku i kiedy wymieniałeś filtr paliwa. Wymienił bym również wszystkie wężyki przelewowe: jeśli jakiś już nie wytrzymał to inne może też - koszt ok.10 PLN za 1 metr /wystarczy/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego, mam 50 litów paliwa, pęcherzykó nie widać, wężyki dzisiaj też pozmieniam, jak również podepnę najdroższe paliwo z orlenu bezpośrednio przed filtrem, filtr fakt dawno nie zmieniany ale dzisiaj go zdejmę i obejrze pod kątem zanieczyszczenia, nie wiem co i jak z jakością paliwa bo disel service powiedzial ze 5 wtrys sie przywiesza ale jak go popłukali to wrocił do swej swietności ale potem przeciez przynioslem go do domu i założyłem do auta- na to paliwo ktore jezdzie - wiec jesli to wina paliwa - to na to paliwo je założyłem, osobiście nie wierze zeby już pompa byla spowrotem do naprawy kupiłem oryginalna w boscho i sami ja zakladali, poza tym silnik nie faluje tylko sie trzesie tak jakby nie palił na ktorys gar albo na kazdy po tochu na zmiane , poko co chce posprawdzac wszystko co mozna domowy sposobem zeby juz potem za to nie placic w serwisie bo sama kontrola wtryskow z rozebraniem i zlozenie to pare setek i powiedza mi tyle co wiem jak sam je wykrecilem i zawiozlem do sprawdzenia, moze ktos ma jakies inne pomysly?????? rozrzad dobry bo nowy tzn 50 tysiakow, oleju nie przybywa plynu chlodnicy nie przybywa, nie ubywa, zdawaloby sie ze powinno chodzic jak nalezy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fachowcem ale praktykiem z 5-cio letnim stażem na TDS-ie i po objawach, które mi opisujesz wygląda to na problem z zasilaniem/paliwem. Wymień faktycznie te wężyki przelewowe, filtr paliwa też i jesli chcesz zalać dobrym paliwem, które Ci może przeczyścić układ to daj Shell V-Power Diesel. Zapraszam też na forum idealne dla TDS-a: http://www.bmw-diesel.pl/index.php
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to podpowiedz mi ile czasu mniej wiecej na wolnych lbu srednich tak ok 1500 rpm/m go przytrzymac zeby wzglednie cala pompa sie przeczyscila i wtryski, poza tym mam zamiar podstawic banke z vpower shell disel i wsadzi do niej wąż sprzed filtra paliwa i odpływ bo z tego co wiem to wezem plynie bardzo duzo paliwa a tylko niewielka ilość jest przepalana reszta wraca powrotem wiec mysle zrobic tak ze kupie z 10 litrów vpowera i zasilanie i powrót wkladam do banki odpalam auto i niech sobie pochodzi, jak sie zagdzreje przytrzymam na gazie tak ok 2000 obrotów niech to pochodzi z 1h i zobaczymy co bedzie sie działo, mam cichą nadzieje ze to bedzie wina paliwa, bo .................;))))))))))))))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wymień filtr paliwa /nie bierz filtrona,ma najmniejszą przepustowość przy niskim ciśnieniu, najlepiej Knecht, Hoengst lub Bosch/ później dopiero podłącz się z V-Powerem na jakieś 20 min. na wolnych obrotach a później potrzymaj kilka minut na 2500-3000 rpm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy już jestem po ustaleniach faktycznie shell v power pomógł podłączyłem się z bańki przed filtrem i pochodził z 1 h i jest o niebo lepiej, poki co zeby nie zapeszac jest tak jak ma byc zobaczymy czy to sie już na stałe unormowało, bede pisał jesli byloby cos znow nie tak, ale uspokajam co poniektórych którzy od razu wymieniali by pompe;))))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.