Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od dawna już walcze z problemem przygasania(falowania obrotów) a także wypadaniu zapłonu jednego z cylindrów dziś wygrałem walke z przygasaniem i wypadaniem zapłonu oraz drzeniem wskazówki przy ostrym dodwaniu obrotów winą były świece w wyniku czego zakupiłem nowe NKG V Line 30.

Natomiast walka z brakiem mocy oraz wolnym opadaniem obrotów jest połowicznie wygrana gdyż zdiagnozowałem dziś przepływomierz iż to jego wina mianowicie odłączyłem wtyczke i ku mojemu zaskoczeniu obroty wkręcają sie szybciej i szybko opadają... Moje pytanie jak chce wam zadac to czy tak owy przepływomierz da sie wskrzesic(tylko po to aby zdiagnozowac poprawe) aby wiedziec czy musze rozglądac sie za kupnem noewgo czy problem tkwi w czymś innym...

Z góry dziękuje i pozdrawiam Przemek

Opublikowano

kolego kompa to ja mam ale nie wiem jak wejsc w ustawienia analog values 1 2 i 3 ... albo mam za starą inpe i nie mam tych zakłądek bo mam tylko zakładke analog value w statusie silnika i nic wiecej a nie mam tam np. parametru load

w każdym razie dziękuje za pomoc i jak tylko będę w DG to nie umieszkam skorzystac z Twojej pomocy :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.