Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
U mniew jak wariowały zegary to wskaźnik paliwa pokazywał różne wartości, co jest związane z różnymi stanami procesora. Jeżeli ciągle jest zero, to obstawiałbym brak połączenia z czujnikiem, lub pływak się zatarł na pompie, Tak czy inaczej pompa do wyjęcia. Jeśli chodzi o czujnik, to jak odepniesz kostkę elektryczną z pompy to miernikiem sprawdzasz rezystancję pomiedzy masą a pinem 4. Gniazdo jest takie, że po jednej stronie jeden pin jest wysunięty. Pin czwarty to ten po skrajnej przeciwległej stronie, górny. Masa to pin pod pinem numer 4. Rezystancja przy pełnym zbiorniku to około 3 Ohmy, dla pustego około 88 Ohm. Jeżeli rezystancja nawet dla w połowie napełnionego będzie wskazywać blisko 88 Ohm, znaczy, że czujnik lub pływak. Jeżeli będzie ok, to znaczy, że wiązka od bagażnika do licznika. Zauważ, że dla przerwanego obwodu, rezystancja dąży do nieskończoności, co powoduje, że licznik traktuje ją jako > 88 Ohm. Daj znać co wyszło z pomiarów. Dla rekordu, zapalanie się lampki rezerwy spowodowane jest zwarciem między pinem środkowym w gnieździe, czyli 2 razem z pinem 4, dzieje się tak w przypadku niskiego stanu pływaka. Pomoc na razie wyczerpująca myślę.
pozdrawiam Bartek
  • 1 rok później...
Opublikowano
szczerze mowiac obstawiam plywak. u mnie tez od jakiegos czasu staram sie pozbyc problemu - jak narazie bezskutecznie, zmienilem juz 3 plywaki, z kazdym jest cos nie tak, jezeli przy duzych ilosciach benzyny w baku pokazuje dobrze to przy mniejszych jest gorzej, lub calkiem wskazowka na zegarach lezy na 0 niezaleznie od ilosci paliwa. podmienialem na inny sprawny z e34 - dziala tak jak powinien (jest inny niz w e32 dlatego nie da sie go podmienic na stale) wina zegarow tez moze byc, ale tak jak pisalem obstawiam plywak, bardzo czesto przeklamuje w e34 jak i w e32. i tu mam tez takie pytanie, czy da sie jakos naprawic/zregenerowac plywak? widzialem kiedys foto chyba z e30 ze da sie otworzyc ta "tubke" ale w e32 mam z tym problem. pozdrawiam
Opublikowano

Witam

Ja mam też ten problem, ale wcześniej jak miałem instalacje gazową II generacji to jak tankowałem gaz do pełna to mi wskaźnik od paliwa pokazywał ok 80l i po przejechaniu ok 60% butli pokazywał 0, gdzie gaz nie powinien wpływać na wskaźnik benzyny, a żeby sprawdzić ile było benzyny to wyłączałem auto przełączałem na benzynę i pokazywał normalnie, po zmianie na sekwencje po 2-3 dniach przestał działać i tylko rezerwa się zaświeca, mam zamiar dostać się do pływaka bo wydaje mi się że to on coś nie działa lub jest większy problem jak kolega napisał.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.