Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Jestem nowym użytkownikiem Forum a zarazem zadowolonym posiadaczem 520d Touring (ad 2007). Forum przeglądam od dość dawna, natomiast od dzisiaj postanowiłem zostać jego aktywnym członkiem. Pierwszy mój post dotyczy jednak porady dla ... mnie. Otóż wyjeżdżając z garażu usłyszałem dziwny dżwięk z tyłu pojazdu. Coś jakby miarowe pfu-pfu-pfu w środkowej części i po przeciwnej stronie wydechu (auto wówczas nie poruszało się). Po przejechaniu około 1 kilometra usłyszałem dość cichy ale jednak wyraźny dżwięk "posypania się" jakby coś urwało się z tyłu i szorowało po asfalcie. Żona (po stronie pasażera) twierdzi, że takiego odgłosu nie słyszała, natomiast słyszała dźwięki przypominające odgłosy jak to ujęła: wciskania sprzęgła (jakaś hydraulika?). Ponieważ objawy ustały autem jeżdżę nadal. Pytanie brzmi co to mogło być? Czy ma to może coś wspólnego z NIVO i poduszkami z tyłu. Auto nie sygnalizuje żadnych nieprawidłowości. Moje osobiste wrażenia są takie, że samochód jest głośniejszy i twardszy ale może przesadzam)

Dodam, że samochód zakupiony został w Bawarii od dilera - w ramach programu BMW Premium Selection (auto używane, przebieg 50 tys.) i ma jeszcze roczną gwarancję. Czy ktoś korzystał może z takiej gwarancji u dilerów na terenie Polski i czy jest ona respektowana?

W poniedziałek wybieram się do zaprzyjaźnionego "fachowca", który obejrzy samochód na kanale ale może podpowiecie co to mogło być. Będę wdzięczny.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

gwarancja ta uznawana jest w Polsce !!

NIC INNEGO TYLKO JEDZ DO ASO... niech chociaz powiedza co sie stalo.. moze na gwarancji wymienia...

a jak ktoś inny już bedzie dłubał to po co kupowałeś auto na gwarancji ? :roll:

Opublikowano

Nikt nie będzie dłubał, to zrozumiałe. Szukam wytłumaczenia tego co się stało. Jesli komputer auta diagnozuje wszystkie podzespoły jako OK, nie wyświetla się komunikat opisywany zreszta na forum jako błędy w poziomowaniu auta, to co ja powiem mechanikom w serwisie? Miałem nadzieję, że ktoś z użytkowników miał podobne objawy, ewentualnie zasugeruje gdzie szukać. Dla mnie najprostsze rozwiazanie to dziura w układzie wydechowym a dzwonienie w trakcie jazdy mogło oznaczać poluzowanie a następnie oderwanie się elementów mocujących wydech (i to będę sprawdzał w pierwszej kolejności). Ale problemy z wydechem po 50 tys.? Znajomy w E39 ma tłumiki od nowości przy przebiegu 270 tys.

W każdym razie mam nadzieję, że masz rację i gwarancja będzie respektowana w Polsce, bo różnie słyszałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.