Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trochę odgrzeję temat...

 

W sportowej skrzyni jest jeszcze funkcja Launch Control.

 

Ruszanie za pomocą Launch Control

Podczas pracy silnika:

1. Nacisnąć przycisk lub wybrać za pomocą przełącznika przyjemności jazdy funkcję Sport+.

Na tablicy przyrządów wyświetlane jest wskazanie TRACTION i świeci się lampka kontrolna układu DSC OFF.

2. Ustawić położenie skrzyni biegów S.

3. Lewą stopą mocno wcisnąć pedał ha‐

mulca.

4. Pokonując opór w punkcie maksymalnego wciśnięcia pedału gazu, wcisnąć go je‐ szcze mocniej.

Na tablicy przyrządów pojawia się symbol flagi.

5. Ustawiona zostanie prędkość obrotowa do ruszania. W przeciągu 3 sekund zwolnić pedał hamulca.

Przed ponownym użyciem układu Launch Control należy odczekać ok. 5 minut do ostyg‐ nięcia skrzyni biegów.

Launch Control dostosuje się przy ponownym wykorzystaniu do warunków otoczenia, np. mokrej nawierzchni.

Pozdrawiam

Jack182

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Trochę odgrzeję temat...

 

W sportowej skrzyni jest jeszcze funkcja Launch Control.

 

Ruszanie za pomocą Launch Control

Podczas pracy silnika:

1. Nacisnąć przycisk lub wybrać za pomocą przełącznika przyjemności jazdy funkcję Sport+.

Na tablicy przyrządów wyświetlane jest wskazanie TRACTION i świeci się lampka kontrolna układu DSC OFF.

2. Ustawić położenie skrzyni biegów S.

3. Lewą stopą mocno wcisnąć pedał ha‐

mulca.

4. Pokonując opór w punkcie maksymalnego wciśnięcia pedału gazu, wcisnąć go je‐ szcze mocniej.

Na tablicy przyrządów pojawia się symbol flagi.

5. Ustawiona zostanie prędkość obrotowa do ruszania. W przeciągu 3 sekund zwolnić pedał hamulca.

Przed ponownym użyciem układu Launch Control należy odczekać ok. 5 minut do ostyg‐ nięcia skrzyni biegów.

Launch Control dostosuje się przy ponownym wykorzystaniu do warunków otoczenia, np. mokrej nawierzchni.

 

Testowałeś to w 520d/525d?

Głowix
Opublikowano

Ponad rok temu na angielskim forum przeczytałem ze nie ma różnicy, ja miałem bez panelu z przyciskami obok lewarka skrzyni, dołożyłem przycisk zakodowałem i mam sport sport+

2 godz roboty.

Porównywałem z kolegi autkiem o rok młodsze ten sam silnik, skrzynia sport- zero różnic działa tak samo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja właśnie czytam temat i nie rozumiem - przy czym tu w ogóle tryb sport+ do sportowej skrzyni biegów. Nazwijmy rzeczy po imieniu. Mówię tryb sport+ nie ma nic do sportowej skrzyni biegów.
Opublikowano
Ja właśnie czytam temat i nie rozumiem - przy czym tu w ogóle tryb sport+ do sportowej skrzyni biegów. Nazwijmy rzeczy po imieniu. Mówię tryb sport+ nie ma nic do sportowej skrzyni biegów.

 

Ma tylko tyle, że pozwala odpalić skrzynie w launch control mode.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja właśnie czytam temat i nie rozumiem - przy czym tu w ogóle tryb sport+ do sportowej skrzyni biegów. Nazwijmy rzeczy po imieniu. Mówię tryb sport+ nie ma nic do sportowej skrzyni biegów.

 

Ma tylko tyle, że pozwala odpalić skrzynie w launch control mode.

i do Launch Control nie ma nic wspólnego

Opublikowano
Jeśli masz ustawienia Normal/sport/sport+ to nie masz regulowanego zawieszenia i nic ci się nie zmienia :)

Dla tych co mają EDC, po wyłączeniu całkowicie trakcji wszystkie ustawienia są normal przed FL i comfort po FL.

Moglbys mi to wyjasnic, bo nie wiem, czy dobrze rozumiem.

Wg VIN mam EDC, skrzynie sportowa oraz te wszystkie ustawienia - ale prawda jest taka, ze jakos nie odczulem usztywniania sie zawieszenia, natomiast odczuwalna jest zmiana sposobu pracy skrzyni biegow.

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Opublikowano
BTW - czy F07 nie ma wcale montowanych joysticków sportowych ?

Z tego co mi wiadomo w F07 nie występowały joysticki sport.

Opublikowano
Wg VIN mam EDC, skrzynie sportowa oraz te wszystkie ustawienia - ale prawda jest taka, ze jakos nie odczulem usztywniania sie zawieszenia, natomiast odczuwalna jest zmiana sposobu pracy skrzyni biegow.

 

Ja też nie, więc sam nie jesteś ;) Inaczej mowiac mam te same odczucia co Ty.

Opublikowano

Moglbys mi to wyjasnic, bo nie wiem, czy dobrze rozumiem.

Wg VIN mam EDC, skrzynie sportowa oraz te wszystkie ustawienia - ale prawda jest taka, ze jakoś nie odczułem usztywniania się zawieszenia, natomiast odczuwalna jest zmiana sposobu pracy skrzyni biegów.

 

Ja mam u siebie regulowane zawieszenie i po przełączeniu na sport i sport + zawieszenie się usztywnia. Tak samo z kierownicą. Może masz poprzestawianą konfigurację trybu sport?

Natomiast po wybraniu trybu comfort + zawieszenie staje się mięciutkie jak w starym mercedesie. No może trochę przesadzam, ale zdecydowanie czuć, że jest bardziej "miękkie".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moglbys mi to wyjasnic, bo nie wiem, czy dobrze rozumiem.

Wg VIN mam EDC, skrzynie sportowa oraz te wszystkie ustawienia - ale prawda jest taka, ze jakoś nie odczułem usztywniania się zawieszenia, natomiast odczuwalna jest zmiana sposobu pracy skrzyni biegów.

 

Ja mam u siebie regulowane zawieszenie i po przełączeniu na sport i sport + zawieszenie się usztywnia. Tak samo z kierownicą. Może masz poprzestawianą konfigurację trybu sport?

Natomiast po wybraniu trybu comfort + zawieszenie staje się mięciutkie jak w starym mercedesie. No może trochę przesadzam, ale zdecydowanie czuć, że jest bardziej "miękkie".

 

Wszystko zgadza się z opisem.

Sportowa skrzynia biegów wygląda tak na liczniky tryb S1... + sportowe wskaźniki

 

http://i.piccy.info/i9/3dc429ef229e95daa85e85b0f75a86ff/1456846987/73884/990964/IMG_20160227_121944_800.jpghttp://i.piccy.info/a3/2016-03-01-15-43/i9-9482788/800x450-r/i.gif

 

http://i.piccy.info/i9/4767c66cb6a763f94919bc06b451ba13/1456847068/74287/990964/IMG_20160227_120759_800.jpghttp://i.piccy.info/a3/2016-03-01-15-44/i9-9482795/800x450-r/i.gif

Opublikowano

Ale chyba nie w 2012 roku?

Bo ja nie mam ani jednego, ani drugiego.

 

Moglbys mi to wyjasnic, bo nie wiem, czy dobrze rozumiem.

Wg VIN mam EDC, skrzynie sportowa oraz te wszystkie ustawienia - ale prawda jest taka, ze jakoś nie odczułem usztywniania się zawieszenia, natomiast odczuwalna jest zmiana sposobu pracy skrzyni biegów.

 

Ja mam u siebie regulowane zawieszenie i po przełączeniu na sport i sport + zawieszenie się usztywnia. Tak samo z kierownicą. Może masz poprzestawianą konfigurację trybu sport?

Natomiast po wybraniu trybu comfort + zawieszenie staje się mięciutkie jak w starym mercedesie. No może trochę przesadzam, ale zdecydowanie czuć, że jest bardziej "miękkie".

Nie wydaje mnie sie, zebym mial cos przestawione - ktos powyzej odczuwa to identycznie, jak ja.

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Opublikowano

 

Wszystko zgadza się z opisem.

Sportowa skrzynia biegów wygląda tak na liczniky tryb S1... + sportowe wskaźniki

 

 

Jeżeli mam :

- oznaczenie pod obrotomierzem S... ( po przełączeniu lewarka skrzyni w lewo ) ,

- łopatki przy kierownicy ,

- wskaźniki mocy i momentu na wyświetlaczu navi ( oczywiście jak sobie to skonfiguruje )

 

... to mam tą skrzynie sportową czy nie ??? :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Wszystko zgadza się z opisem.

Sportowa skrzynia biegów wygląda tak na liczniky tryb S1... + sportowe wskaźniki

 

 

Jeżeli mam :

- oznaczenie pod obrotomierzem S... ( po przełączeniu lewarka skrzyni w lewo ) ,

- łopatki przy kierownicy ,

- wskaźniki mocy i momentu na wyświetlaczu navi ( oczywiście jak sobie to skonfiguruje )

 

... to mam tą skrzynie sportową czy nie ??? :mrgreen:

W rozszyfrowaniu VIN wszystko jest napisane :mrgreen:

Opublikowano

Biorąc pod uwagę, że łopatki można było tylko połączyć z tzw. sportową skrzynią to mam sportową :mrgreen:

S2TE AUTOMATIC GETRIEBE MIT SCHALTWIPPEN

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Biorąc pod uwagę, że łopatki można było tylko połączyć z tzw. sportową skrzynią to mam sportową :mrgreen:

S2TE AUTOMATIC GETRIEBE MIT SCHALTWIPPEN

u sportowej skrzyni inny kod :lol: :lol: :lol: :lol: lopatki pozostają lopatkami ))))))))))))))))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.