Skocz do zawartości

jack182

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 525xd 2015
    F11 520d 2010

Osiągnięcia jack182

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Sportowa skrzynia ma joystick z duzym przyciskiem P.
  2. Jutro sprawdzę w 520d 2010. Skrzynię mam sportową (duży przycisk P) + łopatki.
  3. Trochę odgrzeję temat... W sportowej skrzyni jest jeszcze funkcja Launch Control. Ruszanie za pomocą Launch Control Podczas pracy silnika: 1. Nacisnąć przycisk lub wybrać za pomocą przełącznika przyjemności jazdy funkcję Sport+. Na tablicy przyrządów wyświetlane jest wskazanie TRACTION i świeci się lampka kontrolna układu DSC OFF. 2. Ustawić położenie skrzyni biegów S. 3. Lewą stopą mocno wcisnąć pedał ha‐ mulca. 4. Pokonując opór w punkcie maksymalnego wciśnięcia pedału gazu, wcisnąć go je‐ szcze mocniej. Na tablicy przyrządów pojawia się symbol flagi. 5. Ustawiona zostanie prędkość obrotowa do ruszania. W przeciągu 3 sekund zwolnić pedał hamulca. Przed ponownym użyciem układu Launch Control należy odczekać ok. 5 minut do ostyg‐ nięcia skrzyni biegów. Launch Control dostosuje się przy ponownym wykorzystaniu do warunków otoczenia, np. mokrej nawierzchni.
  4. Niestety klapy nie udalo sie otworzyc, ale udalo sie wymontowac przycisk otwierania i okazalo sie ze uszkodzony jest jeden z platikow przez ktory nie nastepuje nacisniecie na switch. Kropelka zalatwila temat;-) Czy ktos sie orientuje czy mozna zaprogramowac przycisk romb na pilocie do otwierania klapy (klapa manualna). Przycisk bagaznika otwiera szybe.
  5. Witam Wczoraj przestał działać uchwyt otwierający tylna klapę:-( Przeszukałem instrukcję i schowek na apteczkę i nie znalazłem nigdzie linki ani rączki żeby otworzyć klapę. Szukałem też pod tylnym siedzeniem. Podpowiedzcie gdzie szukać żeby otworzyć klapę. Czytałem również że jednym z powodów może być przetarcie wiązki - której wiązki w którym miejscu? Może ktoś miał inny podobny problem? Z góry dziękuję za pomoc:-)
  6. Mam 520d z chipem, ale tam fabrycznie było znacznie mniej i po chipie wyszło 194KM i 370Nm i czuć brak momentu w stosunku do F11. Jeździłem trochę E60 530d i oczywiście nie ma porównania.
  7. Różnica jest ogromna. Zwiększony moment spowodował że auto w końcu przyspiesza. Całkiem inna dynamika jazdy. Polecam!!!
  8. Zdecydowałem sie na boxa w VTG i powiem szczerze, że różnica jest naprawdę odczuwalna :D Na hamowni fabrycznie wyszło: - 180,1 KM przy 4136 rpm - 363,6 Nm przy 2467 rpm więc całkiem nieźle :8) Po założeniu modułu: - 201,5 KM przy 4069 rpm - 419,3 Nm przy 2450 rpm Może KM nie doszło za wiele bo 21,4, ale zwiększenie momentu jest naprawdę zacne bo 55,7 Nm daje baaardzo dużo.
  9. Zrezygnowalem z X6 na korzysc F11 i poki co stwierdzam, ze byla to dobra decyzja:-)
  10. Dodatkowo okazało się że joy od 2011 się zmienił - inne kostki podłączeniowe, także przed 2011 musi mieć symbol 65 82 9 206 444
  11. Nie mam folii, ale płyta była cała biała do samego otworu. Po wypaleniu przez Nero też nie chodziło. ImgBurn ruszyła od razu w obu autach.
  12. Dlaczego ma nie pójść? Napisałem w jakich autach działa obecnie, a nie roczniki w których nie zadziała.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.