Skocz do zawartości

318is zbieżność kół tylnych e36 coupe-jak ustawić?


Kaczmar

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi... mianowicie czy ktoś może mi powiedzieć jak się reguluje zbieżność kół tylnych? czy do regulacji są te 3 śruby od mocowania wahacza w progu?

autko to e36 coupe

 

______

Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z formatem tytułowania wątków obowiązującym w tym dziale i regulaminem forum. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbierzność kół tylnych reguluje sie po przez zmianę położenia wspornika pod progiem mocowanego na 3 śruby do karoseri, czyli dobrze kolega Kaczmar kombinuje jest to element nr. 17 na schemacie.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=33_1004&hg=33&fg=30

 

i popieram kolegę Ctrls regulacje zostawmy fachowcom koszt nie wielki, a zrobią to na specjalistycznym sprzęcie tak jak być powinno.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy kolego co chcesz ustawić. Jezeli negatywy to na pewno nie przez te trzy śruby w pół okrągłum wahaczu tylko w dolnym wahaczu. Taki długi co jest dokręcony z dołu do piasty. Ma tam śróbę orginalnie włożona jest od strony tylnego zderzaka a nakrętka z jajowatą podkładką od strony przodu. Ta dokładka podkładka jest też na śróbie i są one na stałe. Poprzez kręcenie tą sróbą ustawiić mozemy negatywy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz kolego kogoś pouczać to zatrudnij się jako nauczyciel w szkole podstawowej.

A ode mnie to wara.

Że są jeszcze tacy co dobijają sobie posty głupimi sprostowaniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to znaczy profesjonalny sprzęt? Do BMW jest zupełnie inny sprzęt niż np do forda! W serwisie bmw zakładają sprzęt na każde koło przez te małe dziurki które są w oryginalnych felgach pomiędzy śrubami (wsporniki opierają się na tarczach/bębnach a nie na feldze), to bardzo ważne jeśli się chce mieć to dobrze zrobione...

Kąty też są bardzo ważne w przypadku tylnego napędu, bardzo wpływają na stabilność w zakrętach... ale to można tylko zrobić dobrze odpowiednim sprzętem.

:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.