Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem polega na tym, że przy prędkości 160km/h na IV i V biegu auto nie chce już przyspieszać. Szarpie nim i koniec szybciej już nie pójdzie. Mieliście już taki problem? Czujnik wału korbowego, wałka rozrządu... co to może być?? I czy statyczna diagnostyka pod kompem coś wykaże, czy trzeba to robić w trakcie jazdy, bo jeden z mechaników mi tak powiedział. Dodam, że na I II i III biegu kręci się do oporu, ale tak jakby troszeczkę przymulona.
Opublikowano
Byłem dziś na kompie i wszystko jest ok z czujnikami. Jedyny problem jest taki, że napięcie na przepustnicy wynosi 3.5v a powinno podchodzić pod 5v tzn jak ręką mechanik ją podciągnął to dobiło faktycznie do 4.7v okazało się, że pedał od gazu pęka przy podstawie i że niby nie otwiera jej na maxa, ale nie wydaje mi się, żeby takie było rozwiązanie tego problemu. Miał już ktoś z was taką sytuację?
Opublikowano
Skoro nie otwiera przepustnicy do końca to jak może mieć pełną moc? Doprowadź pedał do porządku i wtedy ewentualnie szukaj dalej.
Opublikowano
Właśnie doprowadziłem pedał do porządku i niestety sytuacja nadal się powtarza :( ale zauważyłem dziś, że jak jadę z wyłączoną kontrolą trakcji to wszystko jest ok, auto ciągnie bardzo dobrze nie ma żadnych szarpnięć i spadków mocy. Na kompie nie wykazało żadnych błędów od ASC także już mi ręce opadaja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.