Skocz do zawartości

Przerywa od 2500 obrotów po wymianie kabli napięcia..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, chciałem dobrze wymieniłem kable wysokiego napięcia na nowe, przy okazji podkleiłem plastykową osłonę przepływomierza bo była na silikon...złożyłem i lipa....słaba moc...silnik przerywa...wszycho jest dobrze założone...przed chwilą jeszcze raz sprawdzałem...nie wiem co jest przyczyną...może przewód od cewki gdy nakladalem na niego czujnik źle nakrecił sie na fajke? proszę o pomoc...
Opublikowano

Witam

 

Kable są na 100% w odpowiedniej kolejności?? To najczęstszy powód dziwnych zachowań auta po wymianie kabli. Co do przepływki, to ściągałeś tą osłonę przepływki?? Może naruszyłeś coś w samym przepływomierzu??

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
kable 100% w dobrej kolejności....w przepływce ta dolna klapka od elektroniki ledwo się trzymała więc podkleiłem, delikatnie watą z benzyną przetarłem te styki na których lata ten suwaczek, bo były tłuste, ale bardzo delikatnie , nic się nie stało, nic nie przestawiałem.Dodam ,że świece czarny nalot mają taki jakby nie właściwy....
Opublikowano
Wymieniłeś kable, ale nie wymieniłeś świec?? No kurde, te dwie rzeczy robi się razem:) Rozumiem, że kopułka i palec z stanie ekstra?? Jakie kupiłeś kable??

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
świece były wymienione z tydzień temu, kabli wtedy nie miałem, musiałem zamówić, są to kabelki JAN-MOR, palec rozdzielacza jest jak nowy, natomiast kopułka w stanie dobrym oczyszczona tydzień temu przez mechanika(ja nie miałem czasu pracowałem, nie widziałem jej, ale mówi , że jest OK)...
Opublikowano
Aha, czyli świece odpadają jako potencjalny winowajca. Tak samo kopułka i palec. Natomiast kable janmor to nie mają dobrej opinii na tym forum... A na starych nie przerywało??

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Chyba zerwę się dziś z pracy i podjadę na warsztat coś pomodzić...ale co? włożyć stare kable i zobaczyć czy będzie dobrze(albo ten sam od cewki)....Czy jak odłączyłem jakiś czas temu podczas pracy silnika przepływke, to wyskoczył błąd i przełączył się na tryb awaryjny?Musze podpiąć komputer i skasować błąd?
Opublikowano
No mi też te kabelki się nie podobają...jakieś takie liche, myślałem , że to będą porządne kable nie zapytałem jakie mi zamówią w sklepie (głupek)... na starych Bosch'owskich nic nie przerywało, ale po prostu były już jakieś takie sparciałe i 2 z nich owinięte taśmą izolacyjną, tak więc stwierdziłem , że mogą stawiać jakieś opory i zdecydowałem się na wymianę, kurcze problem w tym , że z tego kabla od cewki nei mogłem zdjąć fajki i przeciałem by założyć czujnik, nie wiem czy teraz sięgnie.....
Opublikowano

No to może oddaj te kable i szukaj czegoś innego jak bosch, ngk czy beru... Rozumiem, że jan-mor jest bardzo kuszący ceną... Zakładaj zaraz te stare bosche i będzie wszystko jasne!

p.s. jeden kabel z nowych możesz zostawić do tej przymiarki starych ;)

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Ale po czym wnoszą, że przepływka?? Po Twoim grzebaniu w niej można się spodziewać... ale mówiłeś, że w środku nic nie ruszałeś.... Może jak czyściłeś coś, to przestawiłeś przepływomierz??

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kable janmora nie mają impulsatora. Masz ten impulsator czy już go wyrzucileś??? Brak impulsatora może robic takie cyrki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
i koniecznie ta kopułka. może wyglądać dobrze, ale może mieć już wypalone łącze na przewód. Nie widać tego po jest dość głęboko schowany. Po demontażu starych kabli mogłeś cos uszkodzic w kopułce. Sprać miernikiem oporności na kopułce.
Opublikowano

Dzięki panowie! jeszcze nie wiem co to ten impulsator póki co ide sprawdzić miernikiem prepływke czy chodzi jak należy(nie grzebalem przy niej ale odtłuszczałem styki, może są juz na wykończeniu? miernik wszycho wykaze) sprawdze co mówicie i napisze.

Pozdrawiam Jacek.

Opublikowano

Hehehe, usterka namierzona, śmieszna sprawa, gdy zdejmowałem stare kable założyłem impulsator na kabel tak jak był i podłączyłem go bo "wisiał" -jakaś taka złączka samoróbka na jego kablu jest...podłączyłem tak jak było myśląc , że się odłączył jak operowałem przy kablach, dziś rano budzę się i olśnienie! Myślę, ej na jakim kablu jest on założony? Wstaje z wyra idę do auta, patrze , kurde!!! na kablu od cewki ktoś kiedyś podłączył i mu nie działało więc odłączył, ja zrobiłem analogicznie i podłączyłem go tak jak było! Czyli na kabel od cewki odłączyłem go i jest OK! dziś założę na ten przewód co trzeba, czyli cyl. nr 6.....Super ulga ogromna auto znów śmiga!! Dzięki chłopaki za pomoc!!! moc z wami : >

Pozdrawiam !

Jacek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.