Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam problem z biciem kierownicy w moim E36. Mam wymienione wszystkie amortyzatory (Monroe), łączniki stabilizatorów z przodu i dwa sworznie wachaczy z przodu. Koła mam oryginalne BMW alu 15. Opony były zużyte 205, teraz mam nowe Firestone 195/65. Zawsze wyrównoważone. (zmiana opon nie poprawiła problemu) Zrobiłem geometrię. Bicie występuje głównie przy skręcaniu kierownicą. Podczas samego skręcania i powrotu do jazdy na wprost. Sama jazda z już skręconą kierownicą w łuku jest ok. Zjawisko występuje z różnym nasileniem. Mocniej po silniejszym hamowaniu. Co to może być? Może coś z drążkami kierownicy? Kończą mi się pomysły :(

 

__________

Poprawiłem tytuł. Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków dla działu E36 i regulaminem forum. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Bicie występuje w momencie skrętu koła kierownicy. Napisz więc czy bicie występuje też podczas postoju, czy tylko w czasie jazdy. Sprawdź też czy będzie różnica jeżeli będziesz jechał ze zgaszonym silnikiem. Zwiększone bicie po hamowaniu wskazywałoby na skrzywienie tarcz , lub zatarcie prowadnic zacisków, ale nie pasuje to do reszty objawów.
Opublikowano

Witam!

 

Dzięki za podpowiedzi.

 

Tarcze mam nowe. Wymieniłem je jakies 2 miesiące temu. Kupiłem lepsze, bo miałem wcześniej no-name i oczywiście sie wypaczyły. Teraz mam Febiego.

 

Nie bardzo wiem jak miałby wyczuć bicie na postoju. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.