Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

 

Mam e39 z servotronikiem, i jak ten wynalazek wiem.

Natomiast czytając o nowszych beemkach/przeglądając ogłoszenia widzę że servotronic został zastąpiony opcją o nazwie 'active steering'.

Ktoś z kolegów jest w stanie opisać różnice tecniczne oraz jak to sie przekłada na odczucia kierowcy?

 

pozdrawiam

letki

 

ps. nie wiem czemu mod przeniósł mi temat do forum o e39, w którym z tego co wiem activesteering nie wystepował. W moim pytaniu chodziło bardziej o różnicę w odczuciach z jazdy pomiąedy e39 a nowszymi beemkemi (np. e60). Lecz, jeżeli dostanę tutaj odwiedź też będzie fajnie ;)

Edytowane przez letki
Opublikowano
Bardzo prosta sprawa. Komputer zależnie od prędkości zmienia przełożenie kierownicy na koła. Czyli parkując robisz mniej obrotów kierownicą niż zwykłym autem. Natomiast w trasie żeby nie wpaść do rowu przy skręceniu 5cm kierownicą :mrgreen: komputer przestawia przełożenie tak żeby auto jak najlepiej się prowadziło. Jest to urządzenie bardzo pomocne szczególnie przy manewrowaniu w ciasnych ulicach i na parkingach, ale jak się zacznie psuć już tak fajnie raczej nie jest :D
Opublikowano
Czyli parkując robisz mniej obrotów kierownicą niż zwykłym autem. Natomiast w trasie żeby nie wpaść do rowu przy skręceniu 5cm kierownicą :mrgreen: komputer przestawia przełożenie tak żeby auto jak najlepiej się prowadziło.

 

Heeh, spoko. A wiesz może, jak to jest realizowane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.