Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim silnikiem 325d 197PS ( 50tys przebiegu), na wolnych obrotach silnikiem potrzęsło więc udałem sie do warsztatu. Po zdjęciu głowicy okazało sie , że na jednym z cylindrów są pogiete zawory i kupa nagaru. Głowica została oddana do specjalisty, wymieniono zawory , wyczyszczono , zamontowano i ....było super przez kilka minut do momentu az silnik sie nie nagrzał.. Potem cylinder zaczął "wywalać " do kolektora ssącego. Jeszcze raz odkręcona głowica i sprawdzona "na ciepło " efekt ? ...wszystko ok. Czy macie może jakieś doświadczenia lub pomysły co może być nie tak ????

Dodatkowo wymieniony został wtryskiwacz , wczesniej na kompie kokazało że na tym cylindrze brak jest kompresji.

 

z góry bardzo dziękuje za uwagi

 

Czarny

Opublikowano
z nowości ...wyciągnięty tłok i sprawdzone panewki.Wszystko w porządku, dzisiaj sprawdzimy czy wałki są ok . Nie mam jak narazie więcej pomysłów. Czy mogła się przestawić krzywka na wałku ???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak krzywka na wałku ?? Przecież to jest odlew tyle że obrabiany i napawnay np: stelitem dla utwardzenia.
Krzysztof
Opublikowano
to nie jest odlew, krzywki są nabijane na ten wałek, właśnie stwierdzili że piąta jest krzywa na wałku ssącym, tych wałków nie da się prostować więc....szukam wałka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.