Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

witam. jestem tu nowy. chce kupić bmw 118d 122km.

oczytałem się już dużo tego ale wole napisać. auto chcę kupić w holandi. koszt około 5-6 tyś € oczywiście serwisowane i z oryginalnym przebiegiem.

czy przebiegi 240- 280 tyś są duże jak na takie auto? na co zwracać najbardziej uwagę? mam tu parę na oku

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m826610931-bmw-1-serie-118d-executive-met-climate-control-en-nap.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m824642744-bmw-1-serie-118d-high-executive-navi-clima-pdc.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Opublikowano
u mnie jest 254kkm wg mnie jesli jest to prawdziwy przebieg to wcale nie duzo.... 1er ma sporo wspolnych czesci z 3er wiec zawieszenie bardzo trwale.. silnik zalezy jak kto dbal.. szukaj automata..
Opublikowano

raczej wolał bym manual. a czy siada sprzęgło? bo widziałem na ogłoszeniu dwie i też serwisowane ale w jednym sprzęgło siada a w drugim coś piszczy.

a warto kupować takie auto w którym trzeba będzie w póżniejszym czasie wymienic sprzegło?

te linki co podałem to one są serwisowane i przebieg oryginał bo maja certyfikat czyli pewność 100%.

Opublikowano

Witam Panowie:) wyhaczyłem jedynke od 1 właściciela z Wrocławia:) NIebawem ma mi podesłac VIN:) twierdzi że wszystko jest sprawne oraz ze w samochodzie byly malowane lewe drzwi od kierowcy prawy blotnik i tylny zderzak( drobne "przygody" na parkingu) Szyby oryginalne zapewnia ze dzwona nie bylo:) Wspominał takze ze byla jakas firma sprawdzac ten samochod (cos typu autotesco)...

Czy ktorys z uzytkowinikow byl ogladac ten samochod? Co o nim sadzicie ? czy jest wart tych pieniedzy?

Link http://olx.pl/oferta/bmw-seria1-118d-przebieg-101000km-servisowany-CID5-ID499nj.html#4e407d6c88

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

cra3y z ciekawostek - jak sprzedawałem swoją 1er to ten który odemnie kupił miał zamiar po tą w.w. lecieć samolotem :) ale jak zobaczył moją to obrał na moją kurs i kupił :)

 

ps. ona nie jest pewnie zła ale... stara bo 10 latek, malowana więc spory minus, no i droga, chyba :)

Opublikowano

Pod kątem widzenia "perełek" z Niemiec (typu nic nie stuka), to rzeczywiście cena wygórowana. Ciekawe jak z turbiną, czy innymi rzeczami TTTM tego silnika w tym egzemplarzu.

 

PS: Mnie nie przeraża malowany element (jeden czy dwa) - lepiej coś takiego niż "szczepan" czy inny "naciągany". Jeżeli zrobione profesjonalnie i ruda nie pojawia się, to czemu nie? Może jednak Ktoś oglądał to na żywo?

 

PPS: w DE podobnie chodzą (mówię o tych całych, z podobnym przebiegiem, mocą i skrzynią automatyczną)

http://suchen.mobile.de/auto/bmw-114.html?useCase=MiniSearch&isSearchRequest=true&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&maxMileage=150000&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=73%2C2%2C3%2C4%2C59%2C61%2C5%2C58%2C87&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=160&minPowerAsArray=PS&maxPowerAsArray=172&maxPowerAsArray=PS&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&lang=en&frequence=DAILY

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale co Polaka obchodzi co jest u helmuta ? przecie to auto salonowe...
Opublikowano

Nie rozumiem? Miałem na myśli to, że to auto z PL (ogłoszenie, które linkowałem) wydaje mi się w porządku (wyposażenie, pochodzenie, historia i w miarę cenę, może faktycznie ciut droga i za 30tkzł byłoby bardziej ok) i podparłem się tutaj mobile.de, gdzie za podobne parametry trzeba zapłacić podobnie (lub więcej). Miało to kontrastować do modeli 1er o podobnych parametrach, sprzedawanych w PL za powiedzmy 20-25tkzł tzw. perełek.

 

Zalinkowałem tutaj z myślą, że Ktoś to auto oglądał i mógłby się podzielić uwagami na jego temat.

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A chcesz ją obejrzeć lub kupić? Mogę wykonać wstępne oględziny o ile jest blisko centrum lub mokotów/ursynów bo tam bywam :)
Opublikowano

Poluję na benzynkę 2.0 143KM lub mocniejszą w automacie, a tych to jak na lekarstwo (116i nie chcę), więc od czasu do czasu rzucam okiem na diesla (N47 nie chcę, ponieważ - moim zdaniem - problemy z rozrządem, w tym te powracające grzechotanie i koszty ich obsługi, pewnie są dużo kosztowniejsze i bardziej denerwujące niż wszystkie problemy z M47 razem wzięte).

 

Innymi słowy - głośno myślę i próbuję siebie przekonać, żeby po raz 3-ci wejść w diesla (lekko denerwują mnie ekstra jazdy na wypalanie DPF - wiem, kiedy się zaczyna i staram się nie przerywać), "krótka i ostra" charakterystyka (dźwięk wkręcającego się N43 i to, jak rozwija moc, podoba mi się bardziej niż memlanie diesla) ale ..... ale podaż E87 w dieslu jest ogromna w porównaniu do benzyn i jest klops :?

 

PS: Gdybyś tam widział przy okazji to auto to tak, specjalnie się fatygować to nie ma sensu - myślałem, że ktoś oglądał i się wypowie :-)

 

PPS: 4 miesiące temu udało się kupić dla żony kolegi BMW 1er E87 2.0 N43 143KM w automacie, 2008 rok biała na czarnych alufelgach + zimówki za 36kzł w Poznaniu (przebieg 53tkm, potwierdzony książką i w systemie w ASO). Haczykiem był "wjazd" w murek i wystrzał poduchy (były zdjęcia z "wyzucia" zderzaka i nadgięty błotnik). Dziwne, że wystrzeliła, bo podłużnice całe. Geometria i punkty podłogi perfekt. Chętnie bym upolował nawet coś takiego dla siebie, ale nie ma :cry:

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobno 116i z silnikiem 2 litrowym to bardzo fajny motorek...
Opublikowano
Mówisz, ze 3000 zł na rozrząd raz na 200 tysięcy, a pewnie raz w ogóle to straszne pieniądze ?

 

3000 to pewnie same części :-) z robocizną pewnie z 5000 (przecież rozrząd jest od "bardzo wygodnej strony"). Przebolałbym to, ale lektura tego forum (i nie tylko tego) jest taka, że ten problem w tych silnikach zawsze powraca (u jednych wcześniej, u drugich później).

 

K8v8M, nie zrozum mnie źle - widziałem Twoją dużą listę wpadek M47 (generalnie turbo, które można zmienić na inne i zaprogramować u tunera i problem nie wróci, czy klapki wyrzucić, panewki to niedbalstwo poprzednich właścicieli - olej z czapy, przeciąganie jego wymian, czy pałowanie na zimno), ale jakoś nie mam przekonania do N47 w kontekście tego, że dalej nowe łańcuchy są liche.

 

oli222 w E87 116i to 1.6 w wersji z AT ... (nie szukam F20 - nie ten budżet)

 

PS: przepraszam za OT - nie kontynuujmy tego tutaj.

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby wiesz duzo ale wciaz malo, rozrzady wymienia sie za 3 k za CALOSC. A w kwesti 116i e87 wystepuje 2 litrowy bodajze roxzniki 09 10 11...
Opublikowano

oli222, tak, występuje, ale nie w automacie ... (bynajmniej takiego nie widziałem). Po drugie - nie ten przedział mocy, który szukam (więcej niz 140KM), stąd brak zainteresowania tym modelem.

 

PS: jak 3kzł za rozrząd jako całość, to nieźle. W takim razie mojego znajomego naciągnęli w Poznaniu, wymieniał w E91 320d (wymieniał półtora roku temu, nie pytałem, gdzie wymieniał, ponieważ w tamtym czasie nie interesowało mnie to).

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

Opublikowano

116i 2.0 można przeprogramować na ok 150 KM. To jest ten sam silnik co w wersji 143 KM. Z automatem tez występuje.

A co do rozrzadu. Auta serwisowalem jak należy i u mnie mimo przejechania w sumie ponad 400 tys km problem z rozrzadem nie wystąpił. Gdybym dotarł z którymś autem do 200 kkm pewnie profilaktycznie bym wymienił. Koszt części w ASO to ok 1500 zł. Pomijając usterki silnik M47 pali ok 1l wiecej i pod kazdym innym wzgledem jest gorszy. Oczywiscie każdy robi jak uważa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

K8v8M, wezmę Twoje informacje pod uwagę.

 

Rozglądam się dalej.

 

PS: Bynajmniej łatwiej ocenić stan rozrządu (słyszałem jego szuranie na własne uszy - przed i po wymianą) niż ocenić stan turbiny w M47 bez rozbierania ...

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

Opublikowano
ocenic stan turbiny to jakies 10 min... zdejmujesz rure miedzy przeplywka a turbina (2x imbus 5mm ) macasz... sprawdzasz jaki luz jakie opory podczas krecenia... jedyne czego nie sprawdzisz to kierownice dmuchawy.. ale to raczej nie pada... mozesz poszukac w wersji na turbinie garetta ( mniej awaryjne i lepiej sie kreca) wersje bez dpfa..
Opublikowano
ocenic stan turbiny to jakies 10 min... zdejmujesz rure miedzy przeplywka a turbina (2x imbus 5mm ) macasz... sprawdzasz jaki luz jakie opory podczas krecenia... jedyne czego nie sprawdzisz to kierownice dmuchawy.. ale to raczej nie pada... mozesz poszukac w wersji na turbinie garetta ( mniej awaryjne i lepiej sie kreca) wersje bez dpfa..
Opublikowano (edytowane)
ocenic stan turbiny to jakies 10 min... zdejmujesz rure miedzy przeplywka a turbina (2x imbus 5mm ) macasz... sprawdzasz jaki luz jakie opory podczas krecenia... jedyne czego nie sprawdzisz to kierownice dmuchawy.. ale to raczej nie pada...

 

ok ok - miałem na myśli to, że przy kupującym nie będziesz brał się za samodzielne rozkręcanie czegokolwiek :-) (np. ja bym sobie nie życzył, gdyby ktoś przypadkowy przed zakupem grzebał mi w samochodzie, co innego jak sprzedajesz samochód znajomemu itp.). Co innego, jak dać na przegląd przedzakupowy do ASO, wziąć mechanika na bok i poprosić o sprawdzenie - najlepiej, gdyby zawołał, gdy ma już elementy zdjęte (niby to samo, ale wiesz o co chodzi - jak ASO coś spieprzy, np. obejma spadnie, czy coś pękło, co ściągali itd. a wzięło pieniążki za usługę, to ma to poprawić).

 

mozesz poszukac w wersji na turbinie garetta ( mniej awaryjne i lepiej sie kreca) wersje bez dpfa..

 

Jak je rozpoznać? (mam na myśli, zanim pojedziesz oglądać i szukać oznaczeń turbiny. Czy to były konkretne roczniki/moce/coś charekterystycznego itd)

Edytowane przez cra3y

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
116i 2.0 można przeprogramować na ok 150 KM. To jest ten sam silnik co w wersji 143 KM. Z automatem tez występuje.

A co do rozrzadu. Auta serwisowalem jak należy i u mnie mimo przejechania w sumie ponad 400 tys km problem z rozrzadem nie wystąpił. Gdybym dotarł z którymś autem do 200 kkm pewnie profilaktycznie bym wymienił. Koszt części w ASO to ok 1500 zł. Pomijając usterki silnik M47 pali ok 1l wiecej i pod kazdym innym wzgledem jest gorszy. Oczywiscie każdy robi jak uważa.

 

Miałem m47 z 2007 i n47 z 2007 - spalanie 0,3 l na korzyść n47 - tyle w temacie spalania :)

Opublikowano
wersja bez dpf ma garetta moc ta sama rocznikowo nie mam wiedzy... po rozkodowaniu vin to wyczaisz lub lusterkiem i latarka :) dojrzysz na mitsubishi dmuchawy ludzie narzekaja.. choc podobno latwo dostac tanio nowa z japonii (nie wiem mam garetta)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.