Skocz do zawartości

Przegląd ofert, opinie o aukcjach Allegro i Otomoto


kamil20011

Rekomendowane odpowiedzi

Nie spotkałem sie na forum E 90 z większymi narzekaniami na 2.0. Cewki soft raczej nic wielkiego. Jednak automat zabiera sporo dynamiki temu silnikowi. Trzeba o tym pamietać.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To o awaryjnosci wyniklo z artykulow w gazetach ktore pisaly ze w e90 2.0 to lipa a w e87 to silnik polecany dziwne bo to ten sam silnik o tym samym oznaczeniu z tad moje pytanie. Wiem automat zawsze zwalnia ale dzieki niemu silnik ma dluzsza zywotnosc a i jazda po miescie jest przyjemniejsza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/bmw-116-C32842646.html

 

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie :)

 

Wiem, nieodpowiedni silnik i golas. Trudno też uwierzyć w przebieg. Przejrzałem już wszystkie wątki o serii 1 i trochę mi się informacje uporządkowały. Szukam obecnie 118, może 120. Uparłem się na szyberdach :) a ten akurat go nie ma :( Ale wygląda przyzwoicie.

 

Pewnie niedługo podjadę obejrzeć. Może jednak ze zdjęć widać coś, co dyskwalifikuje auto?

 

Cena chyba umiarkowana?

 

Zapytaj dlaczego ma poliftowe lampy przednie

W oryginale były czarne dokładki zderzaków, czarne listwy i czarne klamki - tu jak widać lakiernik się już nimi zajął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupno auta za 25 tysięcy i dołożenie w krótkim czasie 10-15 za naprawy nie ma sensu.

 

Kurna, a ja myślałem, że da się coś znaleźć, zrobić pakiet startowy za 2-3k zł i jeździć. Z drugiej strony płacenie 35k zł za prawie 10-letnie auto zaczyna trochę tracić sens :( Porozglądam się chyba też w kierunku E46.

 

Pomijając kupno auta po mocnym wypadku byłem przekonany, że wolnossąca benzyna to jeden z najlepszych pomysłów na bezawaryjną jazdę w czasach turbin, DPF, klapek wirowych, dwumasowych kół itp.

 

PS. Poczytałem wątki o usterkach Valvetronic i niby wszystko jest jasne ale do końca nikt nie podał kosztów naprawy. Były wątki o silniczkach i to da się naprawić tanio. Możecie rzucić na szybko orientacyjną kwotę w wersji pesymistycznej?

 

PS2. Dzięki za info o lapmach, obejrzałem auto i sobie odpuszczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze troche za bardzo popadasz w skrajności. Znajomy kupił e46 compact z 2002 roku jesli dobrze pamietam i włożył w niego 8 tysięcy, a wszystko praktycznie nic nie było zepsute. Po prostu auto było juz wyeksploatowane po tylu latach.

Jesli masz dość napięty budżet moze jest to lepszy pomysł. Szansa na dobre auto za 25 tysięcy jest, ale bardzo mała. Tak naprawde b, dużo zależy od tego jak kto dbał, tyle, ze jesli ktos fakturę dbał to za psi troszkę nie odda. Wiem po sobie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może nadmierny skrót myślowy - chodziło mi o to, że 35k zł to dla mnie za dużo za 10-letniego malucha, który jest mały, słabo wykończony i ma rewelacyjne właściwości jezdne. Może lepiej za 30-35k zł na spokojnie znaleźć sobie 318 e46 z końca produkcji...

 

Budżet nie jest w ogóle napięty, szukam sobie czegoś do turlania się do pracy. Może być i 35k i 40k. Byle to jeździło i nie psuło się zbyt często. Rorzut mam duży bo przeglądam modele od e87, poprzez e46, e39, nawet e38 :) BMW chcę sobie kupić, tak jakoś wyszło.

 

Dotychczas jeździłem sobie właśnie wolnossącą benzyną. Serwis robiłem dwa razy w roku - jesienią i wiosną. Wizyta w warsztacie polegała na wymianie rzeczy, które ewentualnie się popsuły, uzupełnieniu różnych brakujących spinek, listewek, osłon itp. I dotychczas się sprawdzało :)

 

A teraz sobie szukam czegoś, co poza jazdą da frajdę i mam nadzieję, że BMW (czy to seria 1 czy 3, 5 albo i 7) przy podobnym serwisowaniu posłuży mi kilka lat. W ogóle nie potrzebuję bajerów - tylko klima i audio.

 

PS. Wątki typu "e46 czy e87" też przeczytałem :) i niewiele mi się wyjaśniło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kup polecany przez mnie silnik 2.0 w wersji 116i, ale nie 10 letni tylko czteroletni. Zamieścisz sie w budżecie jesli nie będziesz szukał wypasu.

Mi sie tym jeździło z nawet większym fanem niż 123d. Bardzo fajnie sie wkręca, człowiek ma ochotę cisnac gaz do oporu i czekać do czerwonej linii. Nie ma szalonych osiagow, ale mimo to jest fajnie. Jesli auto ma byc fajne to moim zdaniem to jest to. Trzeba tylko koniecznie wyrzucić plastikowa kierownice i wstawić M.

 

Za 9-11 tysięcy euro znajdziesz ogłoszenia ze strony BMW.de w dziale używanych z roczników 2009-2010. Sa to czesto auta z gwarancja.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki. Rzeczywiście poklikałem po bmw.de i trochę tego jest. Czy sugestia dotycząca Niemiec oznacza, że w Polsce jest tak trudno o sensowny egzemplarz? Jak na razie obejrzałem kilkanaście sztuk i praktycznie wszystkie były powypadkowe...nie były to przycierki typu lakierowanie błotnika. Smutne.

 

Rzeczywiście, nie spodziewałem się, że e87 daje tyle radochy. Nie musisz mieć 300 KM, żeby się morda cieszyła :) Trójka, czy e46 czy e90 nie dawały takiego "funu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tez jest kwestia danego egzemplarza, jego wyposażenia. Ja jeździłem z pakietem M i byc moze coś jest w tym zawieszeniu, lub czymś innym. Byłem tym ogromnie zaskoczony, bo u mnie mimo o wiele lepszej dynamiki (po chipie miałem blisko 270KM) nie było takiego wrażenia fanu z jazdy.

 

Pisze o rynku Niemieckim, bo jest o wiele większy niż nasz i można kupic auta z gwarancja. U nas jesli szukasz 116i 2.0 masz szanse dostać je po konkursie Orange. Było takich kilkadziesiąt sztuk, ktore jako nowe były sprzedawane po 60-70 tysięcy przez osoby ktore je wygrały. Teraz powinny miec tez dobre ceny. Radio i Klime miały, ale nic poza tym. Nie jeździłem taka wersja od razu mowie.

Zajrzyj do działu nasze jedynki, jeden z forumowiczów ma wlasnie taka.

 

Dodam tylko, ze za ok 1000 zł można ten silnik chipować na ok 150 KM.

 

Natomiast niestety do Polski sprowadza sie głownie szrot, a nie dobre auta. Mowie o handlarzach, a nie imporcie prywatnym.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam od niedawna swoją jedynkę i mam problem z kilmatyzacją...Mam kilmatronik, powietrze daje ale nie jest zimne, nie chłodzi (mam 2 strefową i z tyłu nic się nie dzieje), dzisiaj nabijałem gazem ale to nic nie dało,tak jakby sie nawet nie załączał...wiecie co to może być?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli robiłeś test szczelności i jest OK to zacząłbym od 2 rzeczy:

 

1. Sprawdź czy włącza się sprężarka. Jeśli nie to trzeba sprawdzić elektrykę. Może być też problem ze sprzęgłem.

 

2. Jeśli sprężarka się włącza to zacząłbym od wymiany osuszacza. Jak jest zapchany to może być tak, że klima się włącza ale nie chłodzi.

 

PS. Ale to chyba nie ten dział :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem bo miałem po drodze:

 

http://volvocentrum.gratka.pl/ogl/16572901.html

 

- poobijany z każdej strony, może to dobrze, bo chyba nie był lakierowany w całości. Korozja na prawym przednim błotniku, po obcierce.

- świeci się kłódka+kierownica na czerwono ale jeździ. Pewnie kolumna do wymiany?

- po odpaleniu drgania lewarka. Minimalne ale są. Nie wiem czy ten typ tak ma.

- w ksiązce wpis o lakierowaniu zderzaka tylnego.

- sprowadzony z Francji.

- skóra - ładny kolor ale zmęczona, pognieciona na tylnej kanapie (jakby woził coś ostrego), bez porwań

 

Zrobiłem rundkę, po prostu jeździł. Przyspieszał, hamował, skręcał. Żadnych pisków, stuków, jechał prosto.

 

Ładny kolor, moim zdaniem najsłabszy element to nadwozie.

 

Szukam benzyny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:) Co sądzicie o tym modelu? czy warto go kupić? Nie za tanio jak na ten rocznik? Patrząc na prawy przedni błotnik można zauważyć iz wystaje on lekko ponad maske? czy to może świadzyć o tym iż coś bylo nie tak? Z góry dziękuje za pomoc:)

http://allegro.pl/bmw-118d-xenon-serwis-100-bezwypadkowy-jak-nowa-i4168430101.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zdziwiło Cię, że przedliftowym aucie jest poliftowa konsola?

 

Wiesz, jak się ogląda dopiero dziesiątą sztukę e87 w życiu to się nie dostrzega niuansów :)

 

PS. Nie znalazłem dobrego info ze zdjęciami o różnicach przed- i polift. Pomogłoby to zapewne wielu. Bo mam nawet problem z odróżnieniem lamp przednich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zdziwiło Cię, że przedliftowym aucie jest poliftowa konsola?

 

Wiesz, jak się ogląda dopiero dziesiątą sztukę e87 w życiu to się nie dostrzega niuansów :)

 

PS. Nie znalazłem dobrego info ze zdjęciami o różnicach przed- i polift. Pomogłoby to zapewne wielu. Bo mam nawet problem z odróżnieniem lamp przednich :)

 

Wymieniona deska to akurat nie jest niuans :D

Przed liftem nie było schowka środkowego w konsoli (po lifcie był tylko wraz z "zespół schowków") Konsola po lifcie jest z innego materiału i tunel środkowy ma inny kształt.

Z lampami przednimi akurat jest ciężko dostrzec na zdjęciach - ale te po lifcie mają ciemny środek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

czy ktoś coś wie nt. tego auta ?

http://allegro.pl/bmw-e87-123d-123-m-pakiet-lifting-5-drzwi-ladna-i4159085476.html

Do dalszej ewaluacji w ASO czy mam sobie darować ?

Czy ów silnik w 123d jest godną polecenia jednostką, czy awaryjny ?

Nieśmiało szukam diesla, ale jestem pełen obaw :)

Dziękuję za pomoc

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik N47 który jest w tym aucie ma problemy z rozrządem.

Po wymianie za ok 3 tysięcy powinno być ok.

Jesli szukasz 123d i masz " ciut " większy budżet to mogę sprzedać swoje. Rocznik 2010 (grudzień ) połowa tego przebiegu co w tym ogłoszeniu i fabryczna gwarancja.

Silniki te od 2010 roku chipuja sie na ok 270 KM.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.