Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od jakiś trzech tygodni jestem posiadaczem BMW 320d 2000r. wiec jestem zupełnym laikiem jeżeli chodzi o jej eksploatację. Niestety parę dni temu zacząłem słyszeć dziwny dziwię po zgaszeniu silnika, jest to coś w rodzaju bulgotania (przelewania się jakiś płynów) i trwa jakiś 5-10 sekund od zgaszenia silnika. Czy ktoś ma pojecie czy to jest normalne? a jeżeli nie jest to co to może być?
Opublikowano
Od jakiś trzech tygodni jestem posiadaczem BMW 320d 2000r. wiec jestem zupełnym laikiem jeżeli chodzi o jej eksploatację. Niestety parę dni temu zacząłem słyszeć dziwny dziwię po zgaszeniu silnika, jest to coś w rodzaju bulgotania (przelewania się jakiś płynów) i trwa jakiś 5-10 sekund od zgaszenia silnika. Czy ktoś ma pojecie czy to jest normalne? a jeżeli nie jest to co to może być?

spróbuj wyłączyć klimatyzację i nawiewy (tak by cały panel klimatronia zgasł) i powtórz test.

Opublikowano

Może to płyn chłodniczy dostaje powietrza i bulgocze w zbiorniczku wyrównawczym. To może być oznaka uszkodzonej uszczelki pod głowicą...

Opublikowano

spróbuj wyłączyć klimatyzację i nawiewy (tak by cały panel klimatronia zgasł) i powtórz test.

witam. właśnie dzisiaj zrobiłem taki test wyłączyłem klimę i wszystkie nawiewy potem przejechałem jakieś 20 km i ku mojemu zdziwieniu po zgaszeniu silnika bulgotania nie było!!w takim razie powstaje pytanie co może być nie tak z ta klima że bulgocze??

A co do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, co sugerował artoor.s, to chyba nie ta usterka. Po odkręceniu korka przy chłodnicy nic nie bulgocze a płyn w chłodnicy jest czysty i nie w nim oleju, co było by oznaką uszkodzenia uszczelki.

Opublikowano

Normalny dzwiek. Jest to wyrownywanie sie cisnienia czynnika chlodniczego w ukladzie klimatyzacji.

Ostatnio diagnosta w Jeepie sugerowal mi gotujacy sie akumulator... :duh:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano