Skocz do zawartości

316i stukające zawory


1111

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z zaworami kiedys tak ciszej jakby klekotały a ostatnio jest juz gorzej w silniku wiem że to raczej typowy problem silników 1.6 lub 1.8 ale czy kiedys nie pojade w trase i w koncu cos sie naprawde spieprzy że niebendzie dała rade jechac dalej morze ktos naprawiał ten problem czy to trzeba rozbierać silnik kompletnie bo podobno ich sie nieda wyregulowac więc co robic pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz prawdopodobnie silnik M40. Rozrząd to jego bardzo słaba strona. Wyrabiają się dźwigienki zaworowe i wałek. Trzeba zdjąć pokrywę rozrządu i sprawdzić. Prawdopodobnie do wymiany wyżej wymienione elementy, a do tego pewnie też popychacze. Rzadko się zdarza poważna awaria z tego powodu. Silnik będzie pracował coraz głośniej i będzie coraz słabszy. Trzeba ocenić stan aktualny, wtedy będziesz wiedział czy możesz jechać w trasę czy nie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź od razu sobie jak przerobić dźwigienki z m43 do M40 i załatwisz problem na cały żywot auta .Sam opisywałem te tematy co i jak więc zapraszam do szukania :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.