Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie chciałem się przywitać.

Posiadam BMW E36 Z motorem 1.6 M40, który zakończył niestety swój żywot.

Mam drugi kompletny silinik na oku w stanie dobrym tylko że od e30,

I teraz moje pytanie, czym one się różną i z czym mógł bym mieć problem w przekładce ew. co nie będze pasować.

Wiem że w e30 jest inna miska, ale to nie stwarza problemu.

Przeszukując fora natknełem się na różne informacje na ten temat, często sprzeczne ze sobą i jestem coraz bardziej zielony w tym temacie.

P.S.

Nie interesuje mnie swap na inny silnik (IS czy nawet 6 garów) czy nawet sprzedaż tego auta.

Licze na konkretne odpowiedz co do tematu.

Pozdrawiam forumowiczów

Opublikowano

Z tego co się orientuję to na pewno możesz mieć problem z :

1) Miska olejowa ma wycięcie na belke w innym miejscu

2) Wlew oleju jest bliżej ściany działowej między wnętrzem a silnikiem

3) Na pewno silnik Krokowy będzie z tyłu silnika, co będzie Ci przeszkadzało w dobrym przymocowaniu wiązek z kablami( te z tyłu)

 

Jak coś jeszcze mi się przypomni to dopisze ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.