Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam kilka problemów z BMW 525i b+g z 1988 roku asb - świeżo kupiona

 

1. Cały czas pokazuje że jest niski poziom płynu chłodniczego - płyn jest ok

2. Silnik po dopaleniu na jałowym biegu dochodzi do prawie 2000 obr/min i czasem jak obrotu spadają to gaśnie - na benzynie

3. Komputer każe mi sprawdzić olej w silniku bo niby niski stan, ale jest na maxa

4. Czy można wymienić skrzynię automar=tyczną 4 biegową na 5 biegową róznież automatyczną

Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

Cześć.

 

Ad.1 miałem ten sam problem. Spróbuj najpierw wyczyścić złącze czujnika poziomu płynu chłodniczego oraz styki wtyczki, mogą być zaśniedziałe. Jak nie pomoże to wymiana czujnika. U mnie wymiana i wyczyszczenie styków pomogła. Podobno można jakoś starać się przywrócić do życia sam czujnik, gdzieś na forum chyba o tym było. Ja się nie bawiłem. Koszt czujnika w ASO niecałe 100zł.

 

Ad.3 Pewnie podobnie jak z czujnikiem poziomu płynu chłodniczego.

 

Ogólnie proponuję najpierw wyczyścić wtyczki, pewnie będą zaśniedziałe. Jak je przeczyścisz to może zrobić we wtyczce zworkę i sprawdzić czy dalej wyświetla Ci błąd. Jeśli przewody są ok to nie powinno wyświetlać błędu. Wtedy wiadomo, że czujnik do wymiany. Jeśli dalej wyświetla błąd to trzeba szukać przerwy na przewodach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.