Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem nie dawno kupiłem e36 1.8is zauważyłem że strasznie falują obroty od 900 do 1800 zauważyłem że guma od przepływomierza jest poklejona, więc ją wymieniłem na nową i dalej faluje, wczoraj wyczyściłem krokowca i dalej jest tak samo..... Wieć doradźcie mi co może być, jeszcze dziś wybiore się na kompa
Opublikowano

Często nieszczelność w dolocie powoduje falowanie obrotów ,ale powodów może być co najmniej kilka.

Czy silnik zgaśnie, gdy odepniesz wtyczkę od krokowego na pracującym silniku?

Opublikowano
Wiesz co nie sprawdzałem ale dziś zauważyłem że jak odepne taką wtyczkę przy przepustnicy to lepiej zaczyna chodzić. Dodam że byłem w stacji kontroli pojazdów i mam złe spalanie CO miałem bodajże 8.84 a powinno być mniej
Opublikowano

NO to wpierw zrób reset kompa bo może masz błędy.Jak to nie pomoże to odepnij wtyczke od sondy....jak się uspokoi to znakiem że jest do wymiany. A reset kompa polega na tym że:

 

Odłącz aku i włącz zapłon na 15 minut . Potem wyłącz i podepnij kable od aku. Zapal i nie gazuj przez 5 min. Zgaś i potem się przejedź od razu but na 1,2,3 i nie wciskaj sprzęgła daj na biegu opaść silnikowi z obrotów. Zaparkuj i daj mu pochodzić jeszcze ze 3 minuty na wolnych,potem zgaś.

 

Jeżeli po resecie nie pomoże to jedź pod kompa i zobacz co wyskoczy za błąd jak lambda,albo czujniki to wymienić ci pozostaje :cry:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.