Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

parę spraw:

1. Jak z zewnątrz dyfra odczytać przełożenie przekładni głównej?

2. Jakie przełożenie dyfra powinno być w M60b30 touring manual?

3. Napęd prędkościomierza jest z wnętrza dyfra: z zebów talerza, czy jest osobna tarcza zębata? Pytam, bo nie wiem czy jak założę krótszy dyfer to czy wskazania będą takie same?

Z tego: http://www.realoem.com/bmw/select.do wynika, że powinienem mieć 3,23. Jak na tak upiornie długi dyfer wydaje mi się że mam strasznie krótkie biegi. Na II biegu nie mogę zrobić 100, bo mi się kończą obroty. Stąd pytanie 1 i 2. Mam do kupienia dyfer od M30B35 i wychodzi że powinien mieć przełożenie 3,64. Też chciałbym bez rozkręcania dekla sprawdzić przełożenie. Nie każdy sprzedający zgodzi się na rozkręcanie. Również stąd pytanie 1. No i strach, że jak założę wolniejszy dyfer, to w ogóle będę musiał z II ruszać. Wydaje mi się że mam coś namieszane z dyfrem, bo jest strasznie wolny.

znalazłem coś takiego:

>>Postprzez sim_one » Pon Sie 02, 2004 5:26 pm

 

Barto napisał(a):moze ktos ma tez przelozenia do mojego modelu :) :?: :?:

 

 

Do E34 520i znalazłem 2 ale nie wiem czym się różnią (może vanos?) - pierwsze są identyczne jak w 535i drugie prawie identyczne z 530i:

Bieg 1 - 3,83 / 4,23

Bieg 2 - 2,20 / 2,52

Bieg 3 - 1,40 / 1,67

Bieg 4 - 1,00 / 1,22

Bieg 5 - 0,81 / 1,00

Wsteczny - 3,46 / 4,04

Pozdrawiam

- Sim One - <<<

 

czyli już wiem, że upiornie długi most musi być pod skrzynię z bezpośrednią piątką, jaką zapewne mam u siebie. Dobra, to pozostaje wciąż pytanie 1.

 

Dobra doczytałem się dalej:

 

 

>>Postprzez cache » 26 Paź 2007 22:43

moze tutaj znajdziesz cos w tym temacie:

 

http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm <<

To już wiem co jest grane. Teraz odczytać tylko przełożenie z tego co siedzi w samochodzie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

dobra, są dostępne dyfry teoretycznie 3,23, tylko czy ktoś może powiedzieć, gdzie szukać numeru oryginału?

jakaś blaszka, bity, tabliczka, odlew?

Opublikowano
Witam, na każdym dyferencjale po lewej stronie stojąc za autem jest tabliczka znamionowa, taka mała odstająca podłużna blaszka. Pierwsze trzy cyfry to przełożenie, jeżeli jest przed nimi S to znaczy, że ze szperą.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.