Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

moj nastepny proble to to ze odkad sie zaczelo robic cieplo, jak wlaczam swiatla najczesciej lewy ksenon chwile blyska a potem sie nie wlacza, nastepnie po kolejnym wylaczeniu i wlaczeniu albo to sam albo np. prawego nie ma, tez sie zdarza ze oba sie nie pala. dopiero po paru probach zapala sie oba i jest wszystko ok. czasami zapalaja sie oba bez problemu.

 

co to moze byc?#

 

pzdr

Opublikowano

Witam!

U mnie identyczne objawy były zwiastunem końca żarników. Pewnie wkrótce do wymiany. Od razu napiszę, żebyś nie zawracał sobie głowy oryginałami, bo drenują kieszeń. Ja kupiłem żarniki marki 4max, jest to marka Auto Landu lub Inter Cars, nie pamiętam. Mnie kosztował 105 zł/sztuka. Świecą nie gorzej niż oryginały, które miałem wcześniej, identyczne, piękne światło :cool2: a cena jak najbardziej do zaakceptowania. Nawet jeśli padną w ciągu roku to te pieniążki odżałuję...

Z drugiej zaś strony może coś przy przetwornicach nie łączy, może nie być to wina kończących się żarników...Też najpierw sprawdzałem wszystkie połączenia, wilgoć, itp...W moim przypadku taki jednak był finał.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

witaj

 

wiesz co zarniki to mam w sumie calkiem nowe bo wymeinialem je 1,5 roku temu wiec chyba to z a wczesnie. kupilem philipsa chyba nie pamietam. jesli chodzi o wilgoc to byloby to dziwne bo wszystkie te chlodne i deszczowe dni przejechal bez problemow a teraz jak susza to mu nie pasuje.

Opublikowano
witaj

 

wiesz co zarniki to mam w sumie calkiem nowe bo wymeinialem je 1,5 roku temu wiec chyba to z a wczesnie. kupilem philipsa chyba nie pamietam. jesli chodzi o wilgoc to byloby to dziwne bo wszystkie te chlodne i deszczowe dni przejechal bez problemow a teraz jak susza to mu nie pasuje.

Zależy czy ten Philips, którego żarniki kupiłeś to oryginał czy zrobione w Chinach bo jeśli ta druga opcja to te 1,5 roku to i tak długi okres ich działania. Ale fakt - przetwornice też mogą już miec swój wiek przedemerytalny.

Pzdr.

Opublikowano
zawsze myslalem ze jak zarniki padaja to ksenon zaczyna swiecic na inny kolor, a druga sprawa jezdze w niemczech gdzie nie ma obowiazku jazdy na swiatlach wiec sa one zadko uzywane, wieczorem tez zadko jezdze wiec naprawde to by bylo dziwne chyba
Opublikowano
no ale nie rozumiem dlaczego najpierw jeden nie chce sie zapalic po tem drugi, tzn. ze obie przetwornice siadaja w tym samym momencie, chyba malo to mozliwe ? a jesli to one to z tego co szybko zobaczylem to nie sa one tanie
Opublikowano

Jeśli to powtarza się cyklicznie, np. zawsze rano najlepiej podmienić przetwornicę (jeśli ma się skąd).

Może zacznij od tego co możesz zrobić, wymontuj lampy, wyjmij palniki, sprawdź połączenia.

Tak sobie myślę, że poziom naładowania akumulatora raczej raczej tu nie wadzi.

Opublikowano

dzisiaj naprzyklad zapalem swiatla w poludnie zeby sprawdzic trzy razy bylo wszystko ok, a za czwartym prqawy sie nie wlaczyl. wiec jesli to przetwornice to padaja obie na raz.

 

nie napisalem ze poprosilem znajmoego aby stanal z przodu jak zapala mswiatla i stwierdzil ze ta lampa ktora sie nie zapala na chwile blyska, tzn przez pol sekundy jest a po tem znika

Opublikowano
dzisiaj naprzyklad zapalem swiatla w poludnie zeby sprawdzic trzy razy bylo wszystko ok, a za czwartym prqawy sie nie wlaczyl. wiec jesli to przetwornice to padaja obie na raz.

 

nie napisalem ze poprosilem znajmoego aby stanal z przodu jak zapala mswiatla i stwierdzil ze ta lampa ktora sie nie zapala na chwile blyska, tzn przez pol sekundy jest a po tem znika

To ja bym obstawiał przetwornice w pierwszej kolejności a potem palniki. Przetwornice mogły paść lub moga mieć gdzieś styki luźne lub zawilgocone - tzeba to przejrzeć.

U mnie np jak padał palnik to też zaczął tak minimalnie mrugać ja miałem włączone ksenony (jednak świecił cały czas), potem łapał już trochę inną barwę aż kaputnął na amen.

Pzdr.

Opublikowano

Witka koledzy!

U mnie np jak padał palnik to też zaczął tak minimalnie mrugać ja miałem włączone ksenony (jednak świecił cały czas), potem łapał już trochę inną barwę aż kaputnął na amen.

 

W moim przypadku też zapalał się raz na jakiś czas, migał na krótko, ale barwy nie zmieniał w najmniejszym stopniu. Jak już załapał i się włączył to świecił dzielnie godzinami aż do wyłączenia...i znowu to samo, loteria.Po podmiance okazało się, że to na 100% palnik, gdyż nie świeciła przeciwna strona.

Z tego też względu myślę, że u Ciebie mogą być przetwornice walnięte, ponieważ masz takie cyrki naprzemiennie w obu lampach a raczej mało prawdopodobnym jest, by oba palniki się kończyły jednocześnie...

 

Zresztą z dwojga złego oby pewnie wolałbyś, aby padły palniki, bo choć kosztowne, mniej jednak niż przetwornice :cry: Zrób lampki jak najszybciej, bo w układzie oświetlenia wszelkie niesprawności rzucają się w oczy (ew. mandat).

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano
czyli potwierdzisz ze moga obie przetwornice naraz skonczyc zywot? bo piszesz za planiki to raczej nie mozliwe aby oba naraz sie psuly a z przetwornicami jest roznie?
Opublikowano

Witaj!

Po prostu nie wydaje mi się, by oba palniki dogorywały jednocześnie, a z przetwornicami nie wiem, jak jest. Takie po prostu moje zdanie. W sumie dziwny ten Twój przypadek trochę, daj znać, gdy rozwiążesz problem. Jeśli masz skąd to podmień palniki lub przetwornice, nawet stronami, może zauważysz jakąś prawidłowość...

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ok przypuscmy ze jest to przetwornica ale teraz mi powiedzcie ktora? jak to sprawdzic jesli czasem lewy a czasem prawy sie nie zapala
Opublikowano
Proponuję najpierw przeczyścić styki w tym xenonie który mruga. Miałem w tym tygodniu to samo, wyłączał się podczas jazdy, sam się włączał itp, przeczyściłem styk między końcówką palinka a wtyczką i śmiga :D

BMW E39 530dA Orientblau Metalic

http://img11.imageshack.us/img11/9696/podpisyv.jpg


Galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=146383

Elektronika samochodowa Tomasz Pyszka tel: 602 757 397

http://www.mechatronika.krakow.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.