Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Szukałem wątku, ale sam już nie wiem czy takiego nie ma, czy nie umiem szukać. Mama problem z ładowaniem chyba, bo akumulator wydaje się jakby słabł (przy rozruchu dłużej kręci i aż światło w środku autka przygasa). Nie świeci mi się kontrolka ładowania, więc nie wiem czy to na pewno alternator. Czy są inne opcje?

Opublikowano
Może to być wina chodzącego non stop wentylatorka przy nawiewie. Siądź do auta zamknij drzwi i poczekaj 15 minut czy się wyłączy , jak nie wyłączy się ,to masz już znalezionego złodzieja prądu :) I druga sprawa możesz mieć już po prostu słaby akumulator, a jeżeli tak jest to będzie już coraz gorzej, bo w e39 dobre aku to podstawa. I jeżeli chcesz mieć pewność czy alternator jest ok, to jak sam nie masz możliwości to podjedź do jakiegoś elektryka niech sprawdzi Ci ładowanie. Dużo za to nie zapłacisz, to jest minuta roboty :D
Opublikowano

Wentylator jeśli dobrze kojarzę wyłącza się w kilka sekund po wyłączeniu silnika, a akumulator był kupiony w grudniu. Wątpię żeby ot tak sobie siadł. Za słaby też nie był - 4MAX 95Ah (Były też 100Ah, ale 95 miał lepszy prąd rozruchowy, bo 800A)

 

Po sprawdzeniu miernikiem:

Vacc = 11.45V

Valt = 12.83V

Najwyraźniej coś nie tak z alternatorem, ale nie wiem już w sumie co. "Mądre głowy" z Białegostoku twierdzą że najprawdopodobniej diody w alternatorze, ale zastanawiam się czy to nie regulator (w moim jest razem ze szczotkotrzymaczem). Czy ktoś się orientuje w kosztach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.