Skocz do zawartości

320d zablokowane hamulce


Woojtus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W moim e46 320d po wymianie pompy hamulcowej niestety koła sie blokuja.

Wymieniłem pompe ABS i nadal nie puszcza,Byc moze pompa tez jest walnieta bo tak samo z pompom hamulcową miałem 2 podejscia.

Moze uda sie wreszcie znalesc dobrą uzywke? a moze cos innego dolega tym hamulcom.

Układ odpowietrzony , nowe klocki tarcze ,płyn

Nie mam juz sił.

Czekam na info.

Edytowane przez Woojtus
Bez gazu nie ma JAZZU....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody hamulcowe elastyczne, na 99,9% są do wymiany. Po prostu lubią sią ze starości rozdwoić... i wtedy naciskając hamulec koła się blokują, ale odblokowanie trwa dłuzej bo płyn sie klinuje się w wężyku... Dziwie się, że nie zacząłeś wszelkuch napraw własnie od tego... chyba że to zrobiłeś i nadal problem...

 

P.s. zmień tytuł wątku bo zaraz admin bedzie sie czepiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze zmien temat bo GR zamknie posta jak mi to zrobil

SPrawdzales zaciski??

zajrzyj pod gumki na tloczkach czy nie sa zardzewiale--mam tak u siebie w 330ci i mi sie blokuja.

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumki na zaciskach ok. A co do tych przewodów nie miałem takiego pomysłu. Płynu nic nie ubywało wiec myslałem ze węze są ok.

Tym bardziej nie mysle o tych przewodach bo jak odkręcili mi przewod za pompa to cisnienie spadlo i hamuilce pusciły.Wiec chyba raczej tam tkwi problem,

Ale dzięki

Bez gazu nie ma JAZZU....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumki na zaciskach ok. A co do tych przewodów nie miałem takiego pomysłu. Płynu nic nie ubywało wiec myslałem ze węze są ok.

Tym bardziej nie mysle o tych przewodach bo jak odkręcili mi przewod za pompa to cisnienie spadlo i hamuilce pusciły.Wiec chyba raczej tam tkwi problem,

Ale dzięki

 

Oczywisice ze spadło bo przewód jest dorżny tylko rozdwojony w środku... wciskasz hamulec samochód blokuje koła... puszczesz, ale przewód płynyu z powrotem nie odda... bo płyn sie w nim sklinuje jak go popuścisz to oczywisice ciśnienie spada i koła się poluźniają... większośc warsztatów samochodowych w ten sosób wyłudza pieniądze od swoich klientów... pompa hamulcowa i ABS w zależności od pazerności zakładu... to nie jest tylko przypadłość BMW tylko większości starszych aut poruszających sie po drogach, te samą przypadłośc maja vw fordy itp... dzwi mnie ze wydałes kilkaset złotych ja knie ponad 1000 na ABS i hamulcową, a prostego przewodu za 30zł wymienic nie chcesz ale Twoja broszka i tak bedziesz musial je wymienić żeby jezdzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulcowa była padnieta bo pedał wpadal w podłoge i i po 4 pompowaniu cos dopiero hamowało.ale dzis mechanik zajmie sie tymi przewodami elastycznymi. Na kompie i na deste widac jakis błąd asc abs.

Dam znac co dalej bo nie chce mi sie wiezyc ze 2 pompy abs były padniete.

dzieki za info.Napisz mi moze jak u ciebie zaczeło sie z tymi hamulcami.

Bez gazu nie ma JAZZU....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 lata później...

Witam.

Odkopie troche temat

Mam ten sam problem w E46 330Xi dodam iż cały zestaw na tył wymieniłem: tarcze, klocki, przewody elastyczne, tłoczki pracują po wciśnieciu jednym palcem, prowadnice przesmarowane tak wiec wszystko jest ok. Nadal jednak blokuje mi tylne hamulce za kazdym razem gdy hamuje np przy ruszaniu ze swiateł i po przejechaniu kilkunastu metrów odblokowują się.

 

Dajcie znać jaki był konsensus Waszych zmagań gdyż nie wiem co mam wymienić dodatkowo. Nie mam błędów z DSC i ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Odkopie troche temat

Mam ten sam problem w E46 330Xi dodam iż cały zestaw na tył wymieniłem: tarcze, klocki, przewody elastyczne, tłoczki pracują po wciśnieciu jednym palcem, prowadnice przesmarowane tak wiec wszystko jest ok. Nadal jednak blokuje mi tylne hamulce za kazdym razem gdy hamuje np przy ruszaniu ze swiateł i po przejechaniu kilkunastu metrów odblokowują się.

 

Dajcie znać jaki był konsensus Waszych zmagań gdyż nie wiem co mam wymienić dodatkowo. Nie mam błędów z DSC i ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Stawiam na pompe hamulcową ja 99%

 

Daj znac co i jak, ja mam podobny problem nieraz wlasnie przy ruszaniu blokuja mi sie hamulce tylnie prawdopodobnie w prawym tyle. Ale przedtem miga mi kontrolka ASC i przy hamowaniu odbija ABS na pedale hamulca. Po jakims czasie takiej zabawy System AbS ASC sie resetuje i wywala 3 kontolki z recznym hamulcem. Ogolnie stracilem juz kupe nerwow. Czujniki mam nowe z tylu ,klocki tez amorki stan b.dobry . Moze gdzies jakas wilgoc sie dostala bo przewaznie sie to dzieje po deszczu lub z rana ,wieczorem rzadko :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna sadzic ze jest to wada ukryta gdyz grono ludzi ma ten sam problem. Ja aby wkoncu jezdzic odpiolem wtyczke od pompy abs/dsc i nic nie blokuje ale jak wiadomo brak kontroli trakcji bedzie doskwieral a i systemy bezpieczeństwa by sie przydaly.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.