Skocz do zawartości

320i coupe - jaki prześwit, przednie zawieszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ostatnio miałem nie miłą przygodę z dziurą i straciłem oponę i amortyzator. Poprzedni właściciel obniżył auto skracając sprężynę, więc przy okazji wymiany amortyzatora i robienia zawieszenia z przodu postanowiłem wrócić do oryginału i zamontowano mi nowe sprężyny i amortyzatory bilstein'a, ale przód auta podniósł mi się nie naturalnie do góry i widać, że coś za wysoko siedzi. Mechanik powiedział, że sprężyny się muszą wyrobić i auto opadnie, ale chciałbym wiedzieć czy przypadkiem mnie w konia nie robi tym razem (już wiele razy oddawałem im auto i nigdy nie mogłem narzekać). Dlatego proszę forumowiczów o weryfikacje jego słów:) i jeśli możecie napiszcie jaką odległość od gleby powinna mieć coupe z niemodyfikowanym zawieszeniem. Bo chciałbym też sprawdzić czy tylne sprężyny nie były dodatkowo modyfikowane, a nie wiem po czym poznać ich cięcie bez wyjmowania ich. Pozdrawiam
Opublikowano

Jak obniżał to pewnie przód i tył, a ty podniosłeś tylko przód, stąd może dziwnie samochód wyglądać.

Poszukaj na forum, albo w TISie jaka jest prawidłowa wysokość samochodu i jak to się mierzy.

Opublikowano
właśnie tyłu chyba nie ruszał bo przód był ostro w dół, a tył jak porównywałem z e36 z normalnym zawieszeniem to wyglądał praktycznie tak samo jeśli chodzi o prześwit między kołem a błotnikiem, poza tym nie wiem czy tylne sprężyny nadają się do cięcia, ze względu na kształt. A wszystkie przeróbki po nim, które usuwam są raczej robione domowymi metodami, szkoda, że nie dokumentuje tych "poprawek" bo byłby niezły materiał...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.