Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzis poraz trzeci miałem sytuację że po włączeniu klimatyzacji po 20-30 minutach pracy jej podczas zatrzymywania samochodu np na światłach, korek itp. zaczyna mrugać kontrolka czrewona od oleju i pojawia się informacja na o niskim stanie oleju ( za każdym razem sprawdzam olej po dłuzszym postoju i na bagnecie jest 3/4 miarki), również wydaje mi się że Turbo zaczyna bardzo głośno pracować ponieważ przy obrotach powyżej 2300 i w góre cos bardzo mocno chałasuje dodam ze jak się zatrzymam i tzw przygazuje to tez tak głosno chodzi dodam że wydaje mi się tylko wydaje że to tubina, byłem dzis podłaczyć samochód pod komputer i wyszło że czujnik od oleju jest do wymiany reszt ok.

Dodam że we wczesniejszych kilka dni nie używalem Klimatyzacji i nie było takiego problemu.

Co to może być za usterka??

Czy czujnik oleju może mieć jakąś związek z kilma itp.

Za wszystkie sugestie z góry dziękuję

Opublikowano
jeśli komp pokazał ze czujnik no to wiec, :lol: trzeba wymienić czujnik i wtedy gdybać
Opublikowano

otóż kontrolka smarowania nie koniecznie wskazuje na jego brak , możliwe że pompa wklimy załączając swój roboczy tryb tłoczenia cieczy przejmuje część tzw. mocy i spada prędkośc obrotowa a czujnik odnotowuje spadek ciśnienia . wymień czujnik a jak to nie pomoże sprawdz ciśnienie oleju w warsztacie może być tak że pompa oleju na luzy na zębach i nie podaje tyle oleju co powinna.

 

P.S kiedy zmieniałes filtr oleju ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.