Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Krótko zwięźle i na temat, kupiłem auto, problem jest taki.

Auto na benzynie po uciązliwym odpalaniu odpala na 2-3-5 max tłoków.

dodaje gaz, auto sie dławi i gaśnie. nie nakręca sie po jakms czasie a po zagrzaniu nie pali.

 

Wymieniłem listwe wtrysków na sprawną z myślą ze nie byla uzywana na benzynie. Pompa paliwa działa na pewno i ciśnienie dobrze działa.

 

O dziwo włączam lpg mimo reduktora do 100hp a mam 129, i pali bdb. wkręca sie dobrze, wszystkie gary pracują.

Nie umiem zdiagnozować powodu, grzebiąc patrząc wszędzie. czasem odłączałem przepływke czy krokowy i były zmiany typu że można było na benzynie go wkręcić do 3,5tys obrotów na 5garach.

 

Jakieś pomysły bo nie wiem od czego zacząć. A wcale mi nie zależy na lpg tylko na benzynie. Bo wole mieć obydwa gdyby cos sie stało z gazem.

 

Pozdrawiam i z Góry dziękuje.

 

PS. Gary działają np 2 3 4. 1 i 6 nie działa zazwyczaj. moze to w czymś pomoże.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wspomniałeś nic o filtrze paliwa?? wymieniony??? Jak spawdziłeś czy pompa pompuje pod odpowiednim ciśnieniem??
Opublikowano

na razie zmieniam pełną wiązke, sprawdziłem komputer z innego auta sprawny. i to nie komputer. wiązke mam całą potopioną, kabel do ciśnienia oleju był na długosci 30cm zwykłym drutem bez izolacji. Filtra paliwa nie wymieniłem, pompa jest nowa i to paliwo naprawde z mocnym cisnieniem tam leci. wierzcie na słowo jest to przysłowiowe 2,5-3 bary czy w czym sie to mierzy. co mnie zaciekawiło, auto miało zrobione kable od wtrysków " na krótko" nie było wpięcia wtrysków, tylko było 6 osobnych kabli które szły z wiązki do wtrysków, nie wiem czy to normalne, czy to wogóle tak występowało, ale zamieniam wiązke na 100% sprawną jako że lubie mieć wszystko zrobione tak jak należy.

 

szukając pomysłu co może sie dziać. zmieniłem świece na nowe ale nie pomogło niestety.

 

jeszcze jedno pytanie, duzy przeskok odczuje ponieważ mam reduktor gazu do 100koni, i nie wiem czy opłaca sie wymieniać na to 130 jeśli nie odczuje różnicy.

 

jeśli wiązka silnika nie pomoże to zastanawiam sie nad przekaźnikami, a filtr paliwa wyjme po prostu na chwile by sprawdzić czy przypadkiem on nie wadzi.

 

jeszcze jakieś pomysły ?

z góry dziekuje za pomoc :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co piszesz to ładnie ktoś tam pomajstrował. Cieżko wskazać co dokładnie nawaliło bo może byc wszystko lub jakaś mała niepodłączona pierdułka. Odnośnie gazu to masz 100km czy 100kv??? Jak 100km to po zmianie na wiekszy powinieneś odczuć różnicę w górnych obrotach, wtedy gdy potrzebna jest pełna moc. W codziennym użytkowaniu raczej się tak to nie odczuje, chodz może na większym reduktorze nie bedzie mólić na niskich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.