Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie dość może dziwne, otóż zauważyłem przypadkiem, że po okręceniu korka wlewu oleju słychać takie jakby metaliczne stukanie, taki dieselowski klekot. Wiadomo diesel musi trochę "klepać", ale czy po okręceniu korka u Was też słychać to wyraźniej? Czy może wymiana oleju trochę wyciszy? Wg. przebiegu na zmianę już czas.
Opublikowano
A z zamkniętym korkiem też to samo słychać, bo jak nie to nic złego się nie dzieje ,a olej lepiej wymień bo nasze klekoty lubią świeżą oliwę :D
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
A z zamkniętym korkiem też to samo słychać, bo jak nie to nic złego się nie dzieje ,a olej lepiej wymień bo nasze klekoty lubią świeżą oliwę

 

Z zamknięty korkiem jest "cicho", tzn. dźwięk ustępuje.

Opublikowano
Jak Ci przeszkadza klekot to kup V8 Jak już napisał ar_w, TTTM Nie szukaj dziury w całym tylko rozkoszuj się jazdą

 

Marzy mi się 850 V12 - może kiedyś sobie sprawie.

 

Musze u siebie złącze elastyczne wymienić, głos ma jak kumpla 740d;-)

 

 

Tak na marginesie Voshon, sprzedaleś swoją E39?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jak Ci przeszkadza klekot to kup V8 Jak już napisał ar_w, TTTM Nie szukaj dziury w całym tylko rozkoszuj się jazdą

 

Marzy mi się 850 V12 - może kiedyś sobie sprawie.

 

Musze u siebie złącze elastyczne wymienić, głos ma jak kumpla 740d;-)

 

 

Tak na marginesie Voshon, sprzedaleś swoją E39?

 

Złącza elastyczne też wymieniałem - koszt z materiałem 600 zł - dużo ciszej się w kabinie zrobiło :cool2:

 

e39 dalej do wzięcia, rozsądnych kupców jak na lekarstwo - wszyscy szukają do 20-25 tys i do 200kkm :mad2:

Opublikowano
wszyscy szukają do 20-25 tys i do 200kkm

 

To drugie dałoby się zrobić. Jak sprzedawałem swoje poprzednie auto, było koniec 2005r i miało ponad 210tys km. Tylko mój był na allegro z taki przebiegiem. Wnętrze nawet na 100tys by uszło. Ale mamy takich klientów. Tylko jak długo na rynku będą auta z przebiegiem poniżej 200tys? Auta się starzeją, a przebiegi w miejscu stoją - co jest metro ogólnopolskie?;-)

 

Voshon, gdzieś Ty wymienił olej i filtr skrzyni za niewiele ponad 400zł? Samem to nawet mało, chyba że dość dawno.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Voshon, gdzieś Ty wymienił olej i filtr skrzyni za niewiele ponad 400zł? Samem to nawet mało, chyba że dość dawno.

 

Olej w Inter-Carsie kosztował niecałe 23zł/litr (Texaco ETL7045e), filtr z uszczelką 250zł w ASO, robocizna w ASB Palka Mysłowice, którego notabene nie polecam z różnych względów, kosztowała 50 zł

 

Ale może nie róbmy OT w temacie, mnie nie wypada :mrgreen:

Opublikowano
Osobiście jestem przeciwny dolewaniu jakichś cudów, tymbardziej, że sama zmiana oleju jest dość ryzykowna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.