Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam taki problem z moja 318 +lpg (sekwencja). Mianowicie zapowietrza mi się układ chłodzenia. Węże są jak beton twarde i co dziwne jak jest cieplej na dworze to po zostawieniu auta na parkingu wypycha mi płyn z układu przez łączenia węży. Jak jest chłodno nie zauważam plam pod autem. W czasie jazdy silnik nie grzeje się, jak go odpowietrzyłem tak porządnie, że wąż był mięciutki to nawet nie dogrzewał, a ciepłe powietrze jak sprawdziłem to leciało z nawiewu. Moje pytanie brzmi: co może być powodem zapowietrzania się układu? Sprawdzałem nie mam płynu w oleju i w drugą stronę.
Opublikowano

W układzie panuje za wysokie ciśnienie,dlatego wyrzuca płyn i tym samym układ zapowietrza się .

Po wyłączeniu silnika temperatura wzrasta ,czyli ciśnienie też

Stawiam na korek chłodnicy ( działa jak zawór),którego zadaniem jest regulowanie ciśnienia w układzie.

Wymień korek .

Jeśli nie pomoże to sprawdź:termostat, visco .

I jeszcze jedno mam nadzieję,że nie masz wody w układzie.

Opublikowano

Witam,

 

też miałem podobny problem węże były jak kamień az pewnego "pieknego" razu na rondzie bum i para z pod maski puscił wąż i cały płyn wylał sie na silnik.

 

wcześniej próbowałem odpowietrzać nic nie dało korek też wymieniłem niestety grubsza sprawa trzeba było głowice robić trochę kasy poszło, było to 2 lata temu

 

ale od tamtej pory jest wszystko git węże są takie jakie powinny być i śmigam.

Opublikowano

Korek możesz tylko podmienić na inny i sprawdzić,czy przewody będą bardziej miękkie.

Zawór w korku upuszcza ciśnienie w układzie ,gdy przekroczy 1 bar.

Są dwa rodzaje korków oznaczenie 140 i 200.Korek 140 trzyma mniejsze ciśnienie w układzie niż 200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Wymieniłem chłodnicę bo ostatnie przecieki były na jej wysokości i w rezultacie zlokalizowałem rozszczelnienie. 1,5 tyg spokoju zero wody pod autem już byłem szczęśliwy... aż tu dziś patrze plama ale teraz na wysokości węży (najprawdopodobniej tych co są trójniki od sekwencji porobione). Więc nie wiem, czyżby jednak uszczelka? Ale w oleju nic nie ma. Jedynie co zauważyłem to jak dam nawiew na szybę (bez włączonej klimy) to szyba momentalnie paruje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.