Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jaki wybór lepszy: B6 + Eibach Pro kit, lub B8+ Eibach Pro kit? A może jakieś inne propozycje?

______

Poprawiłem tytuł tematu. Proszę się stosować do formatu tytułowania wątków obowiązującego w tym dziale. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Zależy do czego lepszy. Do jazdy na codzień B4, jeżeli zamierzasz jeździć ostrzej, lub lekko obniżasz to B6, a jeżeli myślisz o jeździe sportowej lub sporej "glebie" to B8.
Opublikowano
Auto na weekendy. Zapodałem posta gdyż chciałem się dowiedzieć na czym Ludziska jeździcie i jakie wrażenia. B6 chyba wygra :wink:
Opublikowano
Po eksploatacji B6 w E30 i teraz w E36 moje osobiste zdanie jest takie, że B6 jest za drogie w stosunku do jakości. Są w prawdzie w pełni rozbieralne i można je regulować, ale mają małą trwałości. Powinno się je regularnie wysyłać na przeglądy, bo inaczej szybko się zużywają. Mi tylne siadły po niecałych 20000km. Uznali mi wprawdzie reklamację, ale zdecydowałem się tym razem na B4. Przyznam że jestem mile zaskoczony. Charakterystyka pracy bardzo podobna do B6, ale są trochę bardziej komfortowe.
Opublikowano
jak auto weekendowe to moze KONI swietne amortyzatory z regulacja twardosci i bardzo wytrzymale przy tym :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.