Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich... mam bmw 316 z 94, mialem krzywe tarcze i przy chamowaniu ktrzeslo mi strasznie kierownica, na poczatku bagatelizowalem ten problem i przez pewien czas jezdzilem tak:/ teraz gdy wymienilem tarcze zrrobily sie przez ten okres luzy( mozliwe ze to na drazku kierowniczym) ale nie jestem tego pewien.... objawia sie to w ten sposob ze na nierownej drodze przy malej predkosci jakby kierownica skakala ale jest to nie odczuwalne, jest tylko dzwiek:/ prosze o pomoc w odnalezieniu felernej czesci.... pozdrawiam;)

______

Poprawiłem tytuł tematu. Proszę się stosować do formatu tytułowania wątków obowiązującego w tym dziale. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No jakby Ci to napisać... Krzywe tarcze i konkretne rzucanie kierownicą na pewno pomogły w uzyskaniu luzów. Myślę, że jednak bardziej do tego przyczyniły się polskie drogi.

Tu nie ma co wiele doradzać, trzeba przejrzeć układ kierowniczy od końcówki do końcówki, zawieszenie również.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.