Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak niektórzy juz wiedzą od niedawna jestem posiadaczem BMW :) i mam niewielki problem, na zimnym silniku muszę ją krecić ok 3 sek. żeby odpaliła(na ciepłym zapala prawie od razu) ale to nie koniec, jak ją odpale na zimnym , pochodzi z 30 sek. i gaśnie , jak silnik troszke się nagrzeje to jest już dobrze obroty trzyma w granicach ~900, takie objawy jak by jej się ssanie nie wwłanczało albo co... znajomy mi doradził żeby wyminić silniczek krokowy i tak zrobiłem , ale bez zmian(stary silniczek jak go wyjełem i dmuchnołem :/ to powietrze przechodziło z trudem, w nowym przelatuje swobodnie, ale nadal gaśnie po ok 30 sek.) wiecie może co to może byc?

Opublikowano

Witam

Nie wiem jaki masz typ silnika?

Moze u ciebie wystepuje wtryskiwacz rozruchowy i to moze byc jego wina .

Jesli chodzi o krokowy to sprawdz szczelnosc dolotu powietrza ,bo umnie tez tak bylo i okazalo sie ,ze przewod do krokowego byl dziurawy.

pozdrawiam

Opublikowano
mam M10 na wtrysku, czy przewody od krokowego sprawdzać na włączonym silniku czy nic nie dmucha, czy nolmalnie posprawdzać ich stan? a i jeszcze taka wtyczka co wchodzi z dwoma kabelkami od krokowego to te kabelki są całe ale troche przetarte, czy to może być tego wina?
Opublikowano

Witam, widzę że pojawił się kolejny posiadacz BMW E30 1.8i. Zapewne masz silnik 1.8 M10 ja mam też 1.8 M10 z 1988r. i na tabliczce znamionowej jest 316i :lol: Co do twoich problemów z gaśnięciem to powiem ci że też to mam. Ogólnie mam problem z zapalaniem, a na dodatek po odpaleniu chwile przygasa. Ten pseudo krokowiec to już trzy razy podmieniałem, i czyściłem ze sto razy. Ogólnie nie wiem dlaczego wszyscy nazywają go silniczkiem krokowym, żaden silniczek z niego nie jest, jeden rozebrałem i jest w nim tylko grzałka i jakiś bi-metal.

Radził bym sprawdzić wszystkie węże podciśnień i.t.p.

A i sprawdził bym ciśnienie paliwa i filtr.

Ja sam już walczę chyba ze dwa miesiące z tym odpalaniem i szczerzę mówiąc nie daje już z tym rady. Rozebrałem już pół auta i nic. Polecam wyczyścić wtryskiwacze, auto przestaje falować (przynajmniej u mnie) i sądze że lepiej się zbiera. Co do mocy tego silnika to myślę że oscyluje ona w granicach 100 - 105 KM. wątpie żeby auto które ma 90 KM tak śmigało :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

PostWysłany: Pon Wrz 12, 2005 3:10 pm Temat postu:

Witam, widzę że pojawił się kolejny posiadacz BMW E30 1.8i. Zapewne masz silnik 1.8 M10 ja mam też 1.8 M10 z 1988r. i na tabliczce znamionowej jest 316i

Witam :D

 

a na dodatek po odpaleniu chwile przygasa

u mnie jest to samo ale tylko na zimnym silniku (musze dawac mu troszke gazu zeby nie zgasl)jak sie troche zozgrzeje juz jest ok

 

Ten pseudo krokowiec to już trzy razy podmieniałem, i czyściłem ze sto razy. Ogólnie nie wiem dlaczego wszyscy nazywają go silniczkiem krokowym, żaden silniczek z niego nie jest, jeden rozebrałem i jest w nim tylko grzałka i jakiś bi-metal.

 

A co do silniczka krokowego to już wyczytałem ze on nie ma za dużo wspulnego z gaszeniem silnika, raczej jak jest walniety to faluja obroty...

 

Radził bym sprawdzić wszystkie węże podciśnień i.t.p.

A i sprawdził bym ciśnienie paliwa i filtr.

 

mam zamiar posprawdzac ale deszcz dzisiaj padał :roll: filtr mam stożkowy, wiec odpada, a może to poppa paliwa na początku podaje za mało paliwa, sam już nie wiem.....

 

Polecam wyczyścić wtryskiwacze, auto przestaje falować (przynajmniej u mnie) i sądze że lepiej się zbiera.

 

przeczyściłem , dolałem troche specyfiku do benzyny co sprzedaja na stacjach...

 

Co do mocy tego silnika to myślę że oscyluje ona w granicach 100 - 105 KM. wątpie żeby auto które ma 90 KM tak śmigało

 

też tak sądze za szybko jeździ i się zbiera na 90KM.... :twisted2:

Opublikowano

:norty: Minimum 105 kucy :norty:

 

Miałbym taką prośbę do kogoś co ma M10 np. do Maczety.

Czy mógłbyś zdjąć ten cienki wężyk z reduktora co dochodzi do kolektora dolotowego i zobaczyć czy leci tam coś benzynki. U mnie leci, zwłaszcza, przy odpalaniu a chłopaki z forum mówią że nie powinna nawet kropelka puścić, zresztą brat ma M40 i kropli nie puszcza. Może mój już ma dość ??

:norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.