Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam wrazenie ze skrzynia kopie kiedy redukuje na dwa automatycznie,dzieje sie tak gdy nagle wcisne gazu albo kiedy zwolnie i znowu wisne gaz mocniej.Zdarza sie to rzadko dlatego wydaje mi sie ze tak sie dzieje przy drugim biegu.Jak cofalem i mocniej docislem tez kopnelo.Koles podlaczyl komputer,przejechal sie i powiedzial ze skrzynia pracuje bez zarzutu jak w nowym aucie.Powiedzial ze problem jest przy silniku (stare swiece,problem z cewka,jakas elektryka) Jak twierdzi (ja nie spec wiec nie wiem) silnik jest zsynchronizowany ze skrzynia biegow i jezeli sa bledy w silniku bedzie tez sie to odbijac na skrzyni.Wspomnial ze skrzynia jak i silnik maja osobne komputery moduly itp. I jak jeden zawodzi to i na drugim sie to odbija,stwiedzil po krotce ze to kopie od silnika przez te bledy.Drugi mechanik mi mowil ze to bzdura ze silnik nie jest zsynchronizowany ze skrzynia i mam problem wlasnie ze skrzynia,komu tu wierzyc :evil:
Opublikowano
Tego typu objawy nie musza miec nic wspolnego ze skrzynia, a moga jak najbardziej z silnikiem. Kiedys widzialem E32 750i z podobnymi objawami 'szarpniec' przy zmianie biegow, powodem byl niesprawny przeplywomierz.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.