Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Koledzy moj znajomy w 5er E61 regenerował przekładnie bo była wybita tulejka i przekładnia stukała , oddał ją do regeneracji wszystko zrobili jak trzeba i przez około 2 miesiące było dobrze .Płyn został wymieniony na Castrol ATF , orginalny płyn to też ATF . Po 2 miesiącach występuje następujący problem : jak autko pojeździ i się juz rozgrzeje (wydaje mi sie że jest porządnie rozgrzane ) to kierownica zaczyna się przycinać i nie odbija a wspomaganie chodzi tak jakby ciężej . Co może być przyczyną ?

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.