Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam kilka pytan do kolegów co mają pojecie na temat modyfikacji jesli chodzi o silniki i tu moje pierwsze pytanie .

Jaki model bedzie leprzy e 30 z silikiem 2.5 czy e34 z silikiem 3.5 nastepne pytanie to czy leprzy bedzie kompresor czy turbo

nie jestem w tym temacie za dobry a chciałbym złozyc sobie takie autko i powoli chciałbym zacząc kompletowac graty.

Samochod bedzie nie na wyscigi ale do jazdy nie na codzien oczywiscie .

Od czego powinienem zaczac

Czy trzeba przeprowadzac remont silnika nie zaleznie od jego stanu technicznego przed montazem doładowania.

 

Prosze o jakies podpowiedzi

Z gory dziekuje

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano

E30 mniejsza masa wiadomo lepsze prowadzenie moim zdaniem :) za e34 przemawia tylko wieksza ilosc miejsca na orurowanie co do silnika to zakladam ze 2,5 to bedzie M50 a 3,5 to M30. M30 to pojemnosc ale zarazem kijowa glowica i malo czesci do tego, M50 to najlepsza baza na poczatek modzenia tak samo jak na koniec :mrgreen:

wybor miedzy kompresor a turbo to twoja decyzja turbo wieksza moc lepsza wydajnosc kompresor lepiej idzie od dolu ale ma wielka wade cene bo jedyny dostepny za ludzkie pieniadze to eaton M62 jabym raczej szedl w turbine ale mala np TD04 zeby wczesnie wstawala:)

Ogolnie bardzo dobra droga e30 z M50 turbo :cool2:

Duzo lepsze niz e30 z M60 :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Tak tez myslałem ze m50 2.5 bedzie leprzym rozwiązaniem ale słyszałem ze czesto siadają w nich głowice.

Jak z silnikiem trzeba go jakos sprawdzic bo taka turbina obciązy silnik a nie chciał bym niespodzianek

mówisz ze turbo TD04 od jakich obrotow zaczyna sie budzic i jaki jest koszt takiej turbiny i jakiego przyrosu mocy mozemy sie spodziewac. :?:

Gdzie mozna znalezc nowe turbo :?:

Opublikowano

to z glowicami to jakas bajka pierwsze slysze a pare mialem tych aut na garazu

Sprezarka to TD04-16g z volvo potencjal do 320 koni wstaje ok 2000 obr przy 3 tys juz ma full boost :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

NO panie robi mi to i tak by mi starczyło nie chcem miec diabła co nie jestem w stanie nad nim zapanowac bo to auto ma byc do jazdy hehe

jak z dostaniem takiej turbiny szukac nowej czy uzywke i regenerowac :?:

Opublikowano

jeszcze jedno bo jestem nowy w tym temacie jak z pompą olejową zwiekszyc jej cisnienie czy nie. :?:

Czy zamontowac chłodnice oleju :?:

Opublikowano

Na poczatku lepiej odpusc chlodnice oleju bo to kosztuje ok 800zl trzeba spokojnie dac na uzywke co do cisnienia oleju to jest wystarczajace ale do tej turbiny trzeba jeszcze wode dociagnac :D

Kupujesz uzywke i jezdzisz jak sie posypie to wtedy regeneracja :lol:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

z chłodnicą akurat nie problem bo moge miec za grosze powiedz jescze co z kolektorem wydechowym i ssącym jak sie sprawa ma :?:

turbo z płaszczem wodnym no

Opublikowano

ssacy zostaje orginal wydechowy to juz custom nie kupisz gotowca :D

co do chlodnicy oleju to mysle ze warto otworzyc nowy temat bo to troche glebszy temat w sensie technicznym :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

wydechowy kolektor do zrobienia samemu yroche jałowa praca i pracochłonna masz moze jakis schemat jak ma to wygładac :?:

pomogło by mi to bardzo bo od czego zacząc

Opublikowano
Na czasie bede taki spawal dla klienta co prawda pod inna flansze zdjecia umieszcze ogolnie fajna zabawa :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

podejzewam ze dam rade tylko jaka zywotnosc takiego kolektora bo to juz jednak nie zeliwo lecz zwykły metal.

srednica tez jest wazna i grubosc .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
czytajac rozmowe zastanawialem sie a co z turbinami BMW np z 1,8TDS lub 2.5TDS w razie czego jesli to totalna glupota przepraszam nie znam sie na tym za bardzo :P
Opublikowano
czytajac rozmowe zastanawialem sie a co z turbinami BMW np z 1,8TDS lub 2.5TDS w razie czego jesli to totalna glupota przepraszam nie znam sie na tym za bardzo :P

 

Dobierajac turbine trzeba porownac mape turbiny i zapotrzebowanie silnika w powietrze sprezarki BMW robi Garrett i Mitsubischi

W 318 jest Garrett T15 a 325 tds TD04-13T

A wiec raz polecilem sprezarke tego samego producenta co orginalna z 2,5 tds dwa o odpowiedniej wydajnosci ta z tds-a jest poprostu za slaba :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam to ja sie moze dolacze ... a co jezeli mam 2.0 24v vanosa jaka turbina i czy nie trzeba czasami odprezac silnika ???
  • 2 lata później...
Opublikowano

nowy kolektor wydechowy wlasnej roboty

musisz odprężyć silnik , dwie opcje tłoki lub uszczelka glowicy

regulowane kola rozrządu

wydajniejsze wtryski

wydajniejsza pompa paliwa

nowa mapa wtrysku

zawor regulujacy doladowanie i wiele wiecej modów

pozdrawiam

robie

podobny projekt ale w clio 172 2.0 16v

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.