Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :) Mam do was pytanie, czy ktos moze tu z obecnych zakładał kiedyś trubo do zetki o poj. 2.8l ??

 

Byłbym wdzięczny za wszelkie rady/podpowiedzi jak i wasze zdania na ten temat ...

Opublikowano

www.turbobmw.pl

 

raczej tu popytaj a przedewszystkim poczytaj :)

 

ogolnie turbo w silniku M52 to bardzo marny pomysl, bo silnik nie zniesie raczej chetnie ponad 0.5bara, a jesli chcemy przekraczac to granice to wydatki sie DUZE.

 

Ale dobrze ze jest tu w koncu ktos kto porusza takie tematy :).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Ja własnie myślałem o doładowaniu na wysokości 0.5 bara , tylko słyszałem ze przeróbki aut niemieckich pod tym względem są bardzo skomplikowane, nie to co w autach choćby japońskich ...

 

Nie chce robić z mojej zetki potwora 400-tu konnego raczej chce sie troszke z nim pobawic a przy okazji podnieść troszkę moc :)

Opublikowano
Ja własnie myślałem o doładowaniu na wysokości 0.5 bara , tylko słyszałem ze przeróbki aut niemieckich pod tym względem są bardzo skomplikowane, nie to co w autach choćby japońskich ...

 

Nie chce robić z mojej zetki potwora 400-tu konnego raczej chce sie troszke z nim pobawic a przy okazji podnieść troszkę moc :)

 

Nie ma co generalizowac, generalnie np. silnik BMW M50B25 jest nie gorszy pod turbo od silnikow hondy ...

 

W tym silniku ktory jest w z3 2.8 lepiej isc w kompresor...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Hmmmm kompresor mówisz ?? Dlaczego lepiej ? Orientujesz sie może jakie mogą być koszty z tym związane ? Nie mam tu na myśli podania konkretnej kwoty ale w porównaniu do montażu turbo - koszty są raczej zbliżone ?
Opublikowano

Zakladam oczywiscie ze masz silnik M52 a nie M52TU ?

 

Kompresor w silniku M52:

 

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=349

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=51841&hl=

 

Turbo:

 

http://moto.allegro.pl/item805704609_bmw_e_39_270km_turbo_tuning_v_tech_kombi.html - auto z tej aukcji niestety juz nieaktywne, moze jakis archiwer allegro ja ma.

 

Ponadto czytalem gdzies ze w M52B25 z turbem na 0.4bara bardzo szybko poddawaly sie tloki - pekały "polki" w tlokach, z odmy dmuchalo i dymilo.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Moze i nie turbo ale 235KM w wolnossacym 2.8 zrobione tylko za pomoca walkow rozrzadu z M3 USA oraz kolektora dolotowego z M50B25+stozek :o

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=57677&start=60

 

Osobiscie jestem pod wrazeniem. Po wystrojeniu bedzie 240+ na bank.

 

Pomyslcie Panowie z 1xVanos bo moze byc warto ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Moze i nie turbo ale 235KM w wolnossacym 2.8 zrobione tylko za pomoca walkow rozrzadu z M3 USA oraz kolektora dolotowego z M50B25+stozek :o

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=57677&start=60

 

Osobiscie jestem pod wrazeniem. Po wystrojeniu bedzie 240+ na bank.

 

Pomyslcie Panowie z 1xVanos bo moze byc warto ;).

no kurcze....rewelacja :mrgreen: daje do myślenia :cool2: ciekawe jak by nasze zetki z czymś takim się zbierały? :cool2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.