Skocz do zawartości

Guma dolotu problem po swapie 2.0>2.5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jak wyzej. Chodzi o to ze ta guma ktora dobiega do przepustnicy ma za mala srednice bo jest z silnika2.0 ta z 2.5 byla uszkodzona. Problem polega na tym ze na wysokich obrotach powyzej 6 tys dostaje za malo powietrza i nie ma takiej mocy oraz przez to ze jest to zle umieszczone bo wsadzone do wewnatrz a powinno byc umocowane na wierzchu i lapie tez lewe powietrze... no i nie wiem co z tym zrobic, szukalem i nigdzie nie moge znalezc takiej ''gumy", czy mozna wlozyc caly nowy dolot i stozkowy tlumik, jesli tak to gdzie dostane do m20b25 na allegro nic nie ma, znacie moze kogos kto robi na zamowienie, nie chodzi mi o zwiekszenie mocy ale o prawidlowy doplyw powietrza, prawidlowa srednice, w kazdym zakresie obrotow oraz szczelnosc, to chyba nie bedzie mialo znaczenia czy oryginalna guma czy taki aluminiowy? pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.