Skocz do zawartości

[e39] Amortyzatory do M-Technic - pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wg VIN mam u siebie S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe.

 

Od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zachowanie tyłu: na nierównościach tył "podskakuje", przy wyższych pręościach staje się to bardzo nieprzyjemne - ciężko utrzymać kierunek jazdy :/

 

Wg mnie na 90% wygląda to na zuzycie amorów (nic nie puka, nie stuka). Patrzyłem na allegro, ale bilsteiny i sachsy do m-technic sa cholernie drogi. Czy znacie jakieś porządne amory do takiego zawieszenia, które udaje się zakupić np. w cenie standardowych?

 

Przeglądam ceny od dwóch dni, i nawet zacząłem rozważać kupno używek...

 

A może jest jeszcze jakiś inny czynnik, który może powodować "podskoki", zwiększone pływanie tyłu przy wjeździe w koleiny??

 

 

 

pzdr

letki

Opublikowano
A może ktoś przynajmniej będzie wiedział jaka jest różnica w stosunku do standardowego zawieszenia, i czy M-technic z v8 podejdzie do m-technic z r6?
Opublikowano
ja tez mam m-technica zawias i powiem Ci ze tak samo szukałem amorów ale niestety nie ma żadnego zamiennika tylko oryginały :( jakbyś coś znalazł to daj znać
Opublikowano

Chyba najtańsze amortyzatory do M-Technika można dorwać firmy Monroe. Na Alledrogo są za około 395 pln/szt (przód). Ale nie mam pojęcia jak jest z jakością Monroe bo nigdy nie miałem amorów tej firmy w aucie.

Pzdr.

Opublikowano

A bilsteiny b4,b6,b8 pasują? Jak to jest z tymi 'sportowymi' w tym zwiasie? ktoś się orientuje?

BTW, ile powinny wytrzymać amorki?

Opublikowano
A bilsteiny b4,b6,b8 pasują? Jak to jest z tymi 'sportowymi' w tym zwiasie? ktoś się orientuje?

BTW, ile powinny wytrzymać amorki?

Było już to wałkowane wiele razy.

Do M-Technika są następujące amortyzatory:

Bilstein B8

Sachs Advantage

Bilsteiny B4 i B6 to są amortyzatory do STANDARDOWYCH zawiasów - B4 bardziej miękki a B6 Sport trochę bardziej twardo zestrojony

Bilsteiny są trochę twardsze niż Sachsy. Sachsy zaś uważam za trochę bardziej optymalne pod taki zawias i takie nasze "drogi". Według powszechnie panującej opinii Bilsteiny uważa się za jeszcze trochę lepsze jakościowo od Sachsów ale ich cena jest już dość sroga dla kieszeni. Co do ich wytrzymałości to określa ja producent i tego się trzeba trzymać. Ale żeby dochodzić swego przy reklamacji trzeba mieć dowód na to, że amortyzatory zostały zamontowane w zakładzie, który się na tym zna - inaczej nie uznają Ci reklamacji.

Pzdr.

Opublikowano

Dzięki za wyczerpująca odp.

 

Co do ich wytrzymałości to określa ja producent i tego się trzeba trzymać. Ale żeby dochodzić swego przy reklamacji trzeba mieć dowód na to, że amortyzatory zostały zamontowane w zakładzie, który się na tym zna - inaczej nie uznają Ci reklamacji.

Pzdr.

 

Tutaj chodziło mi raczej o to, ile kkm w praktyce da się przejeździć (po Polsce) na komplecie nowych.

 

pzdr

m

Opublikowano

Piszę teraz raczej czysto teoretycznie ale wydaje się, że te 100 tysięcy tej klasy amortyzatory powinny wytrzymać. Chyba, że ktoś nie zwraca uwagi i jedzie na wprost - dziura nie dziura - to wtedy je szybko zniszczy.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.