Skocz do zawartości

BMW E34 2.5i 192KM 93r (problem po wymianie silnika)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nieszczęśliwym posiadaczem wymienionego w temacie samochodziku..

Mój problem jest następujący:

Rozwaliłem silnik zrzucając z 5-tki na 2-ke, zakupiłem nowy o rok młodszy silnik 94r (taki sam). Po wymianie silnika wraz z całą wiązką kabli łączącą silnik z samochodem, oczywiście go odebrałem i się cieszyłem z zakupu... ale nie na długo ponieważ po trzech dniach samochód przestaje odpalać, na początku dławi sie i gaśnie na niskich obrotach a po chwili juz wogóle nie da się go odpalic.

Sprawa wyglada tak że oddaje samochód do mechanika robi on reset komputera, samochod chodzi trzy dni i znowu to samo (jako błąd wywalało przepływomierz który juz wymieniłem ale nadal nic).

Za każdym razem jest tak samo, samochód chodzi trzy dni i znowu trzeba mu zrobic reset błedów...

Nie wiem już co mam zrobić może to problem z komputerem ponieważ do tego silnika potrzebuje jakiegoś innego?

Dodam jeszcze ze już po tych trzech dniach jak go odpalam po czym już sie nie da wogóle, ciągne samochód na holu i odpalam na biegu po czym odpala i dusi sie na wolnych obrotach po czym jak wspominalem wczesniej po jakims czasie znowu wogole nie odpala...

 

A więc tak ogólnie teraz:

Po resecie błedów w ECU samochód chodzi trzy dni, po tych około trzech dniach już ma problemy z odpaleniem a jak już go odpale to po chwili juz wogole nie odpala i problem sie powtarza..

 

Z góry dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.