Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

mam problem zajrzałem pod autko bo niedługo szykuje się wymiana oleju w silniku i chciałem zmienić tez w skrzyni i moście i zobaczyłem ze uszczelniacze na po obu stronach dyfra są spocone. więc przydałoby się je tez wymienić i tu pytanie czy są jakieś większe problemy przy tej czynności? jakieś sztuczki albo sposoby ułatwienia?? i przede wszystkim czy ktoś zna rozmiar tych uszczelniaczy? bo chciałbym kupić jeszcze przed wymianą żeby auto nie stało za długo. i Jaki olej najlepiej i ile?? była taka tabliczka z nr ( 3 45 5281 )i nic więcej. (BMW E36 1.8 IS z 1993 roku coupe!) przy okazji jaki olej i ile do skrzyni ?? ( a tu takie oznaczenia BMW

222.223.9 051 220 0225 96 225 GETRAG ) na skrzyni raczej sucho :) i jest jeszcze jeden chyba poważny wyciek! wydaje mi się że leci uszczelniacz na wale głównym na samym dole przy tym największym kole pasowym z przodu silnika. czy trudno go wymienić? trzeba rozbierać silnik? czy wystarczy jak się zdejmie koło pasowe?? jeśli tak to jak to zrobić??

 

proszę o wskazówki!! Z góry dziękuje!!

Opublikowano
Kolego wystarczy trochę poszukać tu na forum te tematy były wałkowane kilkakrotnie , sam nawet chyba pisałem jak wymienić uszczelniacz wału korbowego :search:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.