Skocz do zawartości

316i E36 91r. m40 Szarpie, gaśnie po czym nie odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam straszny problem, który mnie załamuje kompletnie. Silnik czasem odpala normalnie, po przejechaniu ok 1-2 km gasnie podczas jazdy po czym zaczyna chodzić, szarpie i znowu gaśnie, nastepnie nie umie utrzymać obrotów tak jakby palił na jeden gar. Najgorszym finałem jest to, że wogóle już nie odpala. Myslałem, że to wina kabli WN bo zaczęło sie to w deszczowy dzień. Kable wymieniłem silnik odpalił jak nowy narodzony po czym znowu te same objawy. Normalnie ręce opadają:/ Mam założoną sekwencje, ale podczas tego szarpania GAZ się sam wyłącza i próbuje jechac na benzynie ale nie da się. Co to może być? Komputer odpada bo nigdzie do warsztatu nie dojade, żeby go zbadać :/

Dodam, że na poczatku na wolnych obrotach chodzi fajnie ale jak zacznie sie jechac to odrazu przerwa a po kilku zgaśnięcieach juz nie chce odpalać. Kichanie z wydechu itp.....Powiem krótko POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

U mnie byl ten sam problem szczegolnie po deszczu lub wjechaniu w wode. Przeplywomierz byl wymieniony, sonda i sytuacja sie powtarzala. dopiero po wyczyszczeniu silniczka krokowego, zaizolowaniu miejsca mocowania sondy i wymianie weza laczacego sinik z przepustnica /przeplywomierzem, ktory okazal sie byc popękany na harmonijce -jak reka odjal. Dodam, ze wlasnie zdemontowali mi gaz bo z nim byly wieczne problemy. Teraz smiga jak trzeba. Sprawdz czy wszystkie weze sa szczelne i nie lapie gdzies powietrza. Poza tym krokowy wymienic lub wyczyscic. U mnie sprawe zalatwil dobry elektryk, mechanikow z 6 ogladalo i nic nie wymyslili :)

Jelsi nie dasz rady jechac, polecam lawete niestety lub na hol.

Opublikowano
Sprawa częściowo opanowana. Przeczyszczona kopułka palca pełno syfu było, wyczyszczone świece nagar się zrobił, lecz czasem sobie jeszcze poszarpie, w szczególności jak dociagnę do wyższych partii obrotów to zgaśnie. to czego to może byc objaw? Dolot wyglada na szczelny, obroty sobie czasem pofalują to może jednak ten krokowiec, ale on jest odpowiedzialny za jazde? czy tylko od wolnych? Pozdrawiam
Opublikowano
Krokowy jest odpowiedzialny w ogole za obroty nie tylko za wolne. U mnie falowanie bylo spowodowane krokowym ale tez po prostu nieszczelnymi wezami dochodzacymi do silnika. najpierw od kolektora, potem ukruszyla sie przy mocowaniu odma i jeszcze poluzuwal pod przepływomierzem..takze wybitnie zasysalo lewe powietrze. Teraz sa szczelne i chodzi jak zyleta. Ale krokowy polecam dobrze sprawdzic u elektryka bo mechanik moze nie poradzic.
Opublikowano
sprawdziłem dolot wszystko wyglada ok. po dociągałem jeszcze opaski odma tez ok. Pojechałem na jazde próbną przycisłem troche auto zgasło i już nie odpaliło. Kumpel mnie holował i nawet na zaciąg nie zagadało o co chodzi. mam dość. Rozrusznik kręci i nawet nie pierdnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.