Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od kilku dni mam problem z wolnymi obrotami.

na LPG trzymaja sie w okolicach 1100 obrotów.

a na benzynie, zaras po odpaleniu jest git 850/900.

ale jesli przejade kawalek i zgasze to po ponownym odpaleniu zaczyna sie szopka.

obroty spadaja do ok. 500 i zaczynaja delikatnie falowac, na gas reaguje tak jak by brakowalo benzyny.

nie ma sily sie wkrecic i prycha w dolot.

 

czy to koniec pompy paliwowej??

Opublikowano
od kilku dni mam problem z wolnymi obrotami.

na LPG trzymaja sie w okolicach 1100 obrotów.

a na benzynie, zaras po odpaleniu jest git 850/900.

ale jesli przejade kawalek i zgasze to po ponownym odpaleniu zaczyna sie szopka.

obroty spadaja do ok. 500 i zaczynaja delikatnie falowac, na gas reaguje tak jak by brakowalo benzyny.

nie ma sily sie wkrecic i prycha w dolot.

 

czy to koniec pompy paliwowej??

 

Jesli objaw wystepuje tylko na benzynie to podejrzane sa w kolejnosci:

 

- pompa paliwa

- filtr paliwa

- regulator cisnieniowy

- wtryskiwacze

 

czyli w zasadzie wszystkie elementy ktore podaja paliwo do silnika,

a nie sa uzywane przy pracy na LPG,

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.