Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, po podłączeniu zegarów z obrotomierzem ( wcześniej był z zegarkiem ) nie działał w ogóle nie działał obrotomierz i ekonomizer, myślałem że czegoś nie podłączyłem. Tydzień temu obrotomierz zadziałał pierwszy raz, ( auto stało chyba 2 dni nie palone), wyjechałem z garażu i zgasiłem auto. Po chwili obrotomierz już nie działał(ekonomizer też). Borykam się z tym już od tygodnia, przynajmniej raz dziennie obrotomierz działa. Sprawdzałem już : bezpieczniki, podmieniłem kość kodującą, wymieniłem akumulatorki w zegarach, sprawdziłem ścieżki w zegarach, popsikałem kostki ipą, wyczyściłem przewody od cewki. Kilka razy poruszałem kością od komputera i obroty wracały, teraz to już nie pomaga. Myślę jeszcze nad sprawdzeniem kabli od zegarów do kompa i z kompa do cewki. Co to może być ? Zegary walnięte ? Może coś z kompem ? pzdr :wink:
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Posiadam e30 z m40 i ja np mam mianowicie taki problem z zegarami ze nie zawsze mi działa obrotomierz i ekonomizer ale po którymś odpaleniu silnika obrotomierz działa normalnie ale ekonomizer pokazuje mi zerowe spalanie gdy silnik nie osiąga 3 tyś obrotów a gdy silnik przekroczy 3 tyś obrotów wskazówka leci na 30L spalania i co może być spowodowane objawami tych zegarów ? Pozdrawiam ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.