Skocz do zawartości

problem ze wspomaganiem


zochu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nabyl sobie wspomaganie do mojej 2,5 litrowki.

Zamontowalem odpalam a tu zonkkkk dziala gorzej jak bez wspomagania. Krecilem chyba ze 2 razy w lewo i w prawo i nic caly czas ciezko chodzi.

Wspomaganie ponoc dzialalo i bylo wszystko z nim ok. Powiedzcie mi jak sprawdzic poszczegolne elementy ukladu i wyelminowac rzeczy dzialajace poprawnie. Sam nie wiem co jest grane.

Dziwna sprawa zalalem czysciutkim olejem a po chwili pracy silnika olej byl brazowy jak dialbli.

Pozdrawiam Zochu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nabyl sobie wspomaganie do mojej 2,5 litrowki.

Zamontowalem odpalam a tu zonkkkk dziala gorzej jak bez wspomagania. Krecilem chyba ze 2 razy w lewo i w prawo i nic caly czas ciezko chodzi.

Wspomaganie ponoc dzialalo i bylo wszystko z nim ok. Powiedzcie mi jak sprawdzic poszczegolne elementy ukladu i wyelminowac rzeczy dzialajace poprawnie. Sam nie wiem co jest grane.

Dziwna sprawa zalalem czysciutkim olejem a po chwili pracy silnika olej byl brazowy jak dialbli.

Pozdrawiam Zochu

 

Najpierw trzeba by sprawdzic, czy pompa w ogole podaje jakies

cisnienie i czy ono jest w miare prawidlowe (powinno byc co najmniej

z 90-100 barow zeby wspomaganie jako tako dzialalo). No ale do tego

potrzeba wskaznik z wezem cisnieniowym.

 

Czy jak skrecisz do oporu to slychac przeplywajacy olej - charakterystyczny swist? Czy pasek nie slizga sie na kole pompy?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek sie nie slizga na 100% w sumie to zadnego swistu nie slyszalem.

Podobno w pompie jest jakis zaworek ktory steruje cisnieniem na magiel. W ktorym miejscu to jest ??? Moze poprostu on sie przycial i pompa caly czas mieli w sobie olej,

Do calego ukladu wlazlo mi okolo 5 setek oleju i jest pelny zbiornik.

Ile powinno wejsc ???

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek sie nie slizga na 100% w sumie to zadnego swistu nie slyszalem.

Podobno w pompie jest jakis zaworek ktory steruje cisnieniem na magiel. W ktorym miejscu to jest ??? Moze poprostu on sie przycial i pompa caly czas mieli w sobie olej,

Do calego ukladu wlazlo mi okolo 5 setek oleju i jest pelny zbiornik.

Ile powinno wejsc ???

 

Pozdrawiam

 

5 setek to o wiele za malo jak na kompletny uklad wspomagania!

Przy takiej objetosci przekladnia prawie na pewno pracuje na sucho.

 

Pompa, przekladnia, przewody - to wszystko razem powinno przy

napelnieniu "od stanu suchego" pochlonac nawet 2L oleju albo wiecej!

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij waz przelewowy ten ktory idzie z magla do zbiorniczka zapal bryke pokrec kierakiem i zobacz czy z niego leci olej( nie zapimnij zatkac dziury w zbiorniczku po wezu) jezeli nie leci to na magiel nie idzie wogole olej. czyli prawdopodobnie pompa padla.

 

 

Jak zdjalem waz ktory idzie z magla do zbiorniczka i pdpalilem fure to mialem cala szybe w oleju wiec pompa pompuje

ale pytanie jest takie czy daje wystarczajace cisnienie

 

Zochu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.