Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć koledzy. może tego typu przypadłość wystąpiła. Jeśli jadę płynnie i płynnie przyśpieszam jest ok, ale jeśli zaczynam energicznie przyśpieszac ( gaz w podłogę) np. przy wyprzedzaniu, miedzy 2500 tyś a 3000 tyś obrotów przydlawia mi się, a szczególnie na biegu 5 i 6. co to może być za objaw, badź co niesprawne. Sprawdziłem przepływomierz pod kompem i jest ok.
Opublikowano

podepnij auto pod komputer i zobacz jak zachowuje się w czasie rzeczywistym turbina względem zadanych parametrów właśnie w trakcie jazdy...

 

generalnie zerknij tutaj:

viewtopic.php?f=73&t=125589

 

ale Ty masz 520 czyli silnik inny od naszych... no i u nas to się dzieje przy 1500 obr...

 

potraktuj to jako trop, ale nie jakąś diagnozę...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

turbina zaskakuje od 1500 obr/min więc nieco mnie to zastanawia, że dławi ci się tak wysoko...

 

jesteś pewien że to silnik, nie skrzynia? masz automat?

 

może to także być coś z układem paliwowym... np. stare filtry... awaria pompy... awaria wtrysków...

 

ale to wszystko gdybanie.

 

podepnij pod kompa, pojeździj i posprawdzaj w czasie rzeczywistym wszystko co się da... (nie chodzi tu tylko o czytanie zaistniałych błędów, ale właśnie analizę parametrów w czasie rzeczywistym)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

w serwisie po podpięciu pod komputer można uruchomić procedurę czyszczenia filtra.

 

generalnie rzecz dotycząca dławienia się na pewno nie dotyczy filtra. u mnie nie ma żadnych problemów z filtrem. o DPF pytałem tylko w związku ze sterowaniem turbiny. Bez DPF (końcówki rur wydechu w dół) z zasady jest sterowanie podciśnieniowe, wówczas czyść filterki sterowania i powinno być ok, z DPF (końcówki proste, ładne chromowane ;) ) z zasady jest już elektronika (moduł) silniczek elektryczny + sterowanie przenoszące pracę silniczka na zmianę geometrii i to właśnie tutaj chyba pojawiają się problemy.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
problem rozwiązany z dławieniem, jak sie okazało i komputer potwierdzil że byla to wina przepływomierza, dziś wymieniłem i jakby inny samochód, dynamiczniejszy, lepiej wkręca sie już przy nizszyh obrotach, a i ustaly dławienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.