Skocz do zawartości

316i Problem ze stacyjka - "luz"


Maciej22

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie cos czuje ze czesto bede was odwiedzal bo w mojej e36 psuja mi sie blachostki

Tym razem mam problem ze stacyjka chodzi o to ze gdy przekrecam kluczyk to mam luz w stacyjce i nie reaguje ,nie wlacza zaplonu i nie odpala ,, nie moglem go nawet zgasic,, wiem ze w stacyjce sa tak jak by zabki i i czuc jak sie przekreca kluczyk a teraz mam jakby pustoo .. i jezeli ktos mial podobny problem i zdolal naprawic to prosze o pomoc.. i mam jeszczze jedno pytanie bo jak bym juz kupywal stacyjke to sa na allegro rozne to znaczy ja mam imobilajzer wiec stacyjke pod to bede musial kupic .. i jeszcze jedno co to jest EWS

 

Dzieki ze tu wchodzicie i marnujecie czas aby mi pomoc Pozdrowionka !

 

Podziekowania dla Palpio !!!!

 

________

Poprawiłem tytuł. Proszę zwracać na to uwagę i przeczytać viewtopic.php?f=68&t=120678 . mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imobilajzera nie zmieniasz, to tylko taki eplastikowe kolko na kabelku, zostaje stare. Mialem taki sam problem ze stacyjka w 36, poprostu wypracowal sie taki kruciec, ktory jest odpowiedzialny za przekrecanie sie stacyjki na odpowiednie pozycje, wypracowal sie i kluczyk sie ponim slizka, nie wchodzi w swoj otwor, u mnie zaczynalo to sie dziac przy ok 400tys km, wiec musisz miec tez spory przebieg, zawsze jak mi sie nak dzialo, to powoli krecilem kluczykiem az zaczynalem wyczowac ocieranie (kluczyk wchodzil na otwor) wtedy krecilem nim po pare milimerow przod tyl i wskakiwal w miejsce, nie musisz wymieniac calej stacyjki, tylko ten kruciec. Zapewne mozesz krecic kluczykiem 360st?
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie mogłem obracać o 360 stopni, przez pewien czas odpalałem z śrubokrętu ale teraz zainstalowałem zapalanie auta z przycisku (oczywiście kluczyk trzeba włożyć aby immobilizer działał), w sumie fajna sprawa tylko musiałem przyciski pomalować na czarno bo czerwone trochę wieśniackie i wyszło mnie to taniej niż montowanie nowej stacyjki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imobilajzera nie zmieniasz, to tylko taki eplastikowe kolko na kabelku, zostaje stare. Mialem taki sam problem ze stacyjka w 36, poprostu wypracowal sie taki kruciec, ktory jest odpowiedzialny za przekrecanie sie stacyjki na odpowiednie pozycje, wypracowal sie i kluczyk sie ponim slizka, nie wchodzi w swoj otwor, u mnie zaczynalo to sie dziac przy ok 400tys km, wiec musisz miec tez spory przebieg, zawsze jak mi sie nak dzialo, to powoli krecilem kluczykiem az zaczynalem wyczowac ocieranie (kluczyk wchodzil na otwor) wtedy krecilem nim po pare milimerow przod tyl i wskakiwal w miejsce, nie musisz wymieniac calej stacyjki, tylko ten kruciec. Zapewne mozesz krecic kluczykiem 360st?
U mnie dzieje sie to samo w e36 ale raczej rzadko.No i tak jak mówicie przekręcam i luz :) ale dostałem szoku że działo ci sie to przy 400 tyś km.Nie mów że moja Bmka może mieć już tyle na karku :) Czyżby przesadzili z kręceniem licznika w czasie sprzedaży ? mam na liczniku około 100 tyś km :) oczywiscie domyślałem sie że kręcony ale miałem nadzieje że może ma gdzieś 250 tyś a tu może mieć aż 400 tyś :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja dałem własnie do naprawy ta stacyjke bo dowiedzialem sie ze jest u mnie w miescie ktos taki co naprawia . I gościu powiedział że jakąś część zamówił bo nie ma pozycji zapłonu .. szkoda ze niewiem jaka to czesc zeby koles na mnie nie przycioł :( juz mnie troszke to wnerwia ze siadają mi w mojej e36 takie błachostki !! a co do przebiegu ja mam w swojej 230tyś widocznie też kręcili !!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak by ktoś cos potrzebował z kluczykami stacyjkami walić do mnie robie w tym wiedz zero problemu w pomocy co do waszych problemow to krecenie w kolo 360 stopni norma w bemkach powyzej 94 roku ponieważ jest tam zalorzona nowsza stacyjka ktora pracuje na sprzegle chodzi o to ze jak by ktoś chciał lamakiem złamac to stacyjka mu sie obruci i najprostrzym na poczatek jest dorobienie nowego kluczyka i przelożeniue do niego immo ponieważ te kluczyki bardzo sie wyrabiaja a stacyji sa czule . ewentualnie naprawa jest to dość uciażliwe ponieważ gebelsy ta stacyjke zrobili tak że nie zawsze idzie to naprawić ale idzie:) co do kolegi co mu sie normalnie obraca wypnij kostke stacyjki sprawdz srubokretem czy normalnie odpalisz jesli nie to kostka jesli tak to czeka Cię zdjęcie całej stacyjki z kolumny i mogł sptrzelić wybierak przekrecający kostke sam wkład stacyjki masz raczej dobry:) w razie czego pisać pomoge :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.