Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jedze juz moja becia jakies 5miesiecy od zakupu w niemczech jedyna zecza jaka zmienialem oprucz kosmetyki to wymiana wzytkich elementow explo.+uklad chamulcowy tarcze klocki itd.teraz zauwazylem albo stalem sie jakis nadwrazliwy ze komfort mi sie pogorszyl i tak byl znosni bo mam zwieche nie wiem jaka ale dos komfortowa moze ktos mnie wkoncu rozjasni .sprezyny sa kolorufioletowegi i chyab na pudelku pisalo 30-60mm .poprostu nie chce wyjsc na kolka jak bede jechal do servisu mam juz sprawdzony i chce powiedziec im co maja zrobic a nie ze powimieniaja a zdazylo sie tak a pozniej rachynek na 2tys.poprostu chcialem zeby powymieniali wszystkie elemnty ruchome ktore sie najczesciej wymienia ,gumowe itd.ktore leko odzywia zawieszenie a przed zima bedzie zmiana na seryjne ale to kiedy indziej zapytam co polecacie .za te informacjie z gory dzieki .ps.czy mam sie przejechac na stacjie djagnostyczna i zeby sprawdzili jak sa wyrabane amorki czy oni bede wiedziec w servisie a nie maja takiej aparatury.dodam ze auto 3miesiace temu bylo miezone i mialo srednio 75-80%sprawnosci zrobilem jakies 7tys jazdy byc moze ostrej jak to byla przy zmianie na nowe auto :norty: pozdrowka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Remont zawieszenia z przodu to wydatek rzędu 1500 zł sam materiał /oczywiście cena zależy od zastosowanych części/ , teraz mam zrobioną z grubsza taką właśnie kalkulację bo w ciągu miesiąca wymieniam wszystko co gumowe w zawieszeniu z przodu + amory Sachs Adv. Wszystko mam po cenach zakupu /części FEBI/ jedynie szukam dojścia do tanich amortyzatorów, a koszty to +/- tak z 600-700zł bez amortyzatorów. /6 punktów w wahaczach, 2x łącznik stab. , 2x drążek kier. , 2x łożysko amortyzatra/

 

Test sprawności amortyzatorów to w wielu przypadkach lipa bo mnie zawsze pokazuje ok 30% sprawności z przodu obojętnie czy amortyzatory mają tydzień czy tak jak teraz ok. 3 lata i 65 tyś km.

Najlepiej pojechać na dwie ścieżki diagnostyczne i wtedy porównać wyniki.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez BaX
Opublikowano

ztego co wyczytalem sa to dos twarde amorki a ja potrezbuje troszke sztywniesze od seryjnych bo zaloze je na orginalne sprezyny? :8) co polecacie bo mi po wtepnej rozmowie za zawieszenie powiedzial w servisie za przemianke 1300zl na bardziej komfortowe zapomniale jaka t firma ale trzy literowa firma :? nie wiem czy do grogo sa sa przekladke z zbieznoscia i chyba nic pozatym

 

 

edit:powiedzcie mi jeszcze jedno czy i co jestem wstanie wykonac sam czy wogule zabierac sie za cos czy robic wszystko w servi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

edit:powiedzcie mi jeszcze jedno czy i co jestem wstanie wykonac sam czy wogule zabierac sie za cos czy robic wszystko w servi

 

Możesz mieć problem z założeniem sprężyn i skręceniem kolumny do kupy, o ile przy rozkręcaniu tego sprężyna nie zdemoluje ci czegoś albo facjaty. No i zbieżności też raczej sam nie ustawisz.

 

 

 

P.S. Stosuj chociaż kropki na końcu i duże litery na poczatku zdania bo z tego Twojego słowotoku to ni jak nie można doczytać o co ci chodzi. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.