Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam . Bardzo proszę o pomoc. Mam wyciek oleju ze skrzyni biegów z tyłu , tam gdzie wychodzi wał napędowy . Czy ktoś może powiedzieć czy dużo z tym roboty i co trzeba rozkręcić ? Czy uszczelniacz którego potrzebuje to nr 13 i czy nr 14 też trzeba wymienić ? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA91&mospid=47437&btnr=23_0234&hg=23&fg=15 Cieknie mi też olej na łączeniu skrzyni i silnika potrzebuje numery uszczelniacza od strony silnika (i jakaś uszczelka) i od strony skrzyni . Szukałem na realoem i nie mogę znaleźć . Win - ka25849 Z góry bardzo Dziękuje.
Opublikowano
Szukałem i znalazłem , proszę o potwierdzenie . Czy uszczelniacze na łączeniu skrzyni i silnika to nr 7 i 10 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA91&mospid=47437&btnr=11_1154&hg=11&fg=10 i nr4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA91&mospid=47437&btnr=23_0234&hg=23&fg=15 ? i proszę o podpowiedź jak wymienić uszczelniacze nr 14 i 13 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA91&mospid=47437&btnr=23_0234&hg=23&fg=15 i czy to są te o których pisałem wyżej ?
Opublikowano
Skoro masz wycieki z dwóch stron wyjmujesz skrzynie , trochę roboty jest wiec jak nie masz kanału czy podnośnika to będziesz miał ciężko, Naprawa w warsztacie to koszt 300-500 z uszczelniaczami. Po wyjęciu skrzyni bedziesz widział dokładnie skąd i co wymienic a z dostępnością uszczelniaczy nie powinno byc problemu. Raczej oddałbym auto na warsztat zrobią to w pare godzin a ty sie bedziesz meczył ze 2 dni i jeszcze nie wiadomo z jakim efektem. Mechanik może zerknąc na sprzęgło przy okazji.
Opublikowano
Z wyciekiem na łączeniu skrzyni i silnika jeżdźę 3 lata i jest to olej z silnika bo ze skrzyni nie ubywa . Jak wleje olej do silnika na poziom max to po przejechaniu 13tyś zejdzie do minimum . Byłem z tym u mechanika ( który zajmuje się tylko BMW )powiedział,że mam tego nie tykać .Chodzi mi bardziej o ten wyciek, który pokazał mi się teraz w skrzyni tam gdzie wychodzi wał bo tam leci dosyć mocno . I tak myśle czy zrobić wszystko czy tylko ten wyciek ze skrzyni. Pytam o uszczelniacze bo mam duży upust w intercarsie i bym je tam kupił . Jeżeli chodzi o wyciek na łączeni skrzyni i silnika to oddałbym do mechanika ale z tym ze skrzyni poradziłbym sobie sam. A tak na marginesie skrzynie mam w nie najlepszej kondycji , jak jest upał i włącze klime,światła,radio itd to na luzie na wolnych obrotach terkocze. Ponoć ten typ tak ma a jak kupię używaną to też nie wiem w jakiej kondycji . Dlatego koledzy doradźcie co zrobić uszczelniać wszystko czy tylko wyciek w skrzyni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.