Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

miałem dziś dziwną sytuację. Zacznę od tego, że na powiedzmy w połowie rozgrzanym silniku auto zaczęło zostawiać za sobą duże chmury białawego dymu przy zmianie biegu. Silnik się rozgrzał, problem znikł. Przejechałem ok 100 km bez problemu, a tu nagle po żwawszym rozpędzeniu się do 140 km/h, przyhamowaniu auto straciło moc, nie zbierało się w ogóle, na żadnym biegu, do 2 tys. jeszcze jako tako szło, a po 2 tys. mogłem wcisnąć pedał do dechy i kompletnie nic się nie działo - myślę, że spokojnie maluch by mnie wyprzedził. Zgasiłem silnik, odczekałem 3 min i auto śmiga jak nowe. O co chodzi ?

 

 

e 46 320d 150 km

 

 

EDIT:

Dziś, po przejechaniu około 30 km autko padło definitywnie. Brak mocy, dziwna, głośna i nierówna praca silnika - jak traktor.

Opublikowano
w niedziele popołudniu krótka przejażdżka autem ale bardzo szybka (pilnie musiałem się przemieścić ) parę ostrych przyspieszeń na szosie (silnik raczej zimny) i coś delikatnie czułem że traci moc ale nieznacznie nie zwróciłem szczególnie na to uwagi...później jeszcze samochód przejechał kilka kilometrów ale spokojnie i wolno (prowadziła żona)...w poniedziałek wczesnym rankiem wsiadłem odpaliłem i spokojnie pojechałem w trasę pierwsze 5-8 km raczej bez szybkiej jazdy około 10km wyjechałem za miasto i przyspieszyłem do 100-140km/h (5 rano szosa pusta aż się prosiło żeby jechać ) po około 3km takiej szybkiej jazdy był zakręt i duża górka do podjechania ...zwolniłem znacznie przed zakrętem do około 50km/h i wjeżdżając na górkę na prostą znów przyspieszyłem ale już coś było nie tak ...jakoś się wdrapałem a na szczycie padła moc całkowicie...jechał już 20km/h 1500 obrotów i nie chciał szybciej w ogóle nie reagował pedał gazu (mam automat) tylko wrzucałem :D drive: i sam sobie jechał 20km/h i nic więcej ....w warsztacie diagnoza sterownik silnika coś niby ""spalona końcówka mocy"" ale jeszcze autka nie odebrałem cały czas naprawiają jak odbiorę napiszę czy to tylko to (oby) NAPISZCIE CO U WAS ZDIAGNOZOWALI
Opublikowano

Witam

 

....w warsztacie diagnoza sterownik silnika coś niby ""spalona końcówka mocy"" ale jeszcze autka nie odebrałem cały czas naprawiają jak odbiorę napiszę czy to tylko to (oby) NAPISZCIE CO U WAS ZDIAGNOZOWALI

Wiesz nie chcę wnikać w starszej wersji tej 136 konnej faktycznie padał sterownik .

 

Ale nie silnika tylko pompy vp44 i padała tam końcówka mocy przestawiacza dynamicznego kąta wtrysku.

 

Z tego co widzę masz CR więc ........albo nie widzą co mówią albo nie wiedzą co robią.

 

Jak już wymienią ta końcówkę mocy poproś aby ci ja pokazali i weź rachunek. :duh:

 

A potem zapytaj ich jakie masz ciśnienie CR na wolnych obrotach.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.