Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, od wczoraj w moim samochodzie pojawil sie kolejny problem. Gdy dodam gwaltowanie gazu lub zrobie to zbyt szybko to coś zaczyna walić na tyle i samochodem strasznie trzęsie. Po prostu zaczynają się problemy przy przenoszeniu z silnika większej mocy. W ASO stwierdzono że podpora wału ma bardzo duże luzy, czy to na pewno jest przyczyną usterki? Chciałbym dokonać wymiany podpory wału sam bo są to trochę większe koszta. Czy mógłby ktoś opisać jak zabrać się za tą wymianę oraz jak powinna ona dokładnie przebiegać?
Opublikowano
Powitać!! Ja miałem takie objawy przy zuuuuuużytym łącznika elastycznym wału. Jeżeli panowie w ASO tak twierdzą to może być podpora, jedno jest pewne nie kupuj tanich części!!! U mnie sie zaczeło przy wymianie sprzegła gdy sie okazało że łącznik jest tez do wymiany, więc kupiłem taki do 100zł. wytrzymał 2miesiące zimowe, zeby jeszcze jakies szalenstwa konkretne to bym zrozumiał... po 2 mioesiacach prawie farfocle zostały z iego, a objawy byly takie jakie wymieniasz... tyle ze u mnie to doszlo jeszcze trzepanie drazkiem zmiany biegów, ale znajomy w e46 mial podpore walnieta i bylo identycznie jak u ciebie. Sama wymiana nie jest trudna (troszke zabawy) tłumik opuscic, odkrecic ekran, i wykrecic wał, trzeba zaznaczyc na wielokline jego polozenie ( zeby nie zlozyc go inaczej bo bedzie miał bicie) nie jest skomplikowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.