Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Drogich Kolegów.

 

Posiadam uparty samochód a mianowicie

 

Samochód mam od prawie 2 lat zwiedziło już co najmniej 7 mechaników a ostatni powiedział mi że maja dość tego samochodu ale sprawił że jeżdżę. Bunia jak jest ciepła rozgrzana pali na dotyk. Jednak jak ostygnie to za nic nie zapali. Ostatni mechanik powiedział mi że na zimnej przy odpalaniu jest iskra tylko na 2 i 5 cewce. Przyczyną wg mechanika miał być główny czujnik położenia wału. Kupiłem nowy za ponad 300zl i to samo. Kiedy odłączę główny czujnik wału odpali na czujniku położenia walka rozrządu, jednak muszę dłużej kręcić ale odpali zawsze.

 

- podpinałem do kompa i wykazało zero błędów

- cewki nowe

- świece nowe

- fajki nowe

- komputer wymieniany (jak kopiłem samochód to kiedyś wyjąłem kompa i go rozebrałem i był ewidentnie zalany woda, dałem go do elektronika i powiedział ze jest spalony i to niezłe i dal mi inny na 100% sprawny)

- czujniki temperatury wymienione

- lambda wymieniona

- czujnik położenia wału na nowy

- czujnik położenia wałka rozrządu na używany

- wtryskiwacze

POMPA PALIWA SPRAWNA SPRAWDZANA W INNYM SAMOCHODZIE ! ! !

 

Jak silnik jest odpalony to chodzi cicho i równo, igła i nawet mogę podłączyć ten główny czujnik i silnik będzie chodził normalnie nie zgaśnie. Ma tylko problem z zapalaniem.

Czy mogło coś się spalić od tego zalanego komputera jak tak to co to możne być bo już nie mam pomysłów.

 

Jeszcze jednym problemem jest to że samochód stoi zapalony i jak przycisnę dynamicznie pedał gazu to najpierw przygaśnie jakby się zdławi i dopiero wejdzie na obroty. Czytałem ze te przydławienie to może być objaw przepływomierza lub wałka rozrządu.

 

Proszę o pomoc jeżeli ktoś ma jakiś pomysł. Z góry dziękuje za pomysły

Opublikowano
Witaj kolego miałem identyczny problem co Ty. Auto identyczne u mnie okazało się po wielkiej walce u elektryka że uszkodzony jest przewód od kompa dp czujnika położenia wału korbowego. To jest przewód trzy żyłowy Ekranowany i nie można stosować innego bo będzie łapał zakłócenia i wariował. A więc warto to sprawdzić,ja zrobiłem to po prostu na krótko od kompa do kostki czujnika . I teraz jest idealnie,ale to mój przypadek,u Ciebie może być podobnie.Pozdrawiam..
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Samochod naprawiony dzieki TObie Kolego. U mnie okazalo sie to samo. Podlaczylem przewod z innej instalacji na krotko i dziala z tym ze do kompa poza 3 przewodami podlaczony jest jeszcze ekran ktory odlaczylem bo od niego lapal zaklocenia jak i wiazki kabli. Samochod jezdzi i pali od kopa. Dziekuje bardzo za podpowiedz.
Opublikowano
Witam. Mam pytanie do Was koledzy. Objawy u mnie nie są dokładnie takie same, ale prawdę mówiąc obstawiam uszkodzenie wiązki elektrycznej na pierwszym miejscu. Teraz moje pytanie. Zrozumiałem wasze wypowiedzi w taki sposób, że do sprawdzenia poprawności działania wiązki poprowadziliście trzyżyłowy nieekranowany kabel od czujnika do kompa. Czy też źle zrozumiałem i użyliście do tego ekranowany kabel wycięty z innej wiązki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.